خرم‌آباد؛ کاندیدای کسب عنوان پایتخت کتاب کشور
کد خبر: 3764786
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

خرم‌آباد؛ کاندیدای کسب عنوان پایتخت کتاب کشور

گروه فرهنگی ـ معاون استاندار لرستان با تأکید بر این‌که شهرستان خرم‌آباد این ظرفیت را دارد که عنوان پایتخت کتاب کشور را به دست آورد، افزود: در سنوات گذشته طرح‌های خوبی ارائه شده و امسال نیز خرم‌آباد کاندیدای این امر است.

خجسته پور

به گزارش ایکنا از لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی  و اجتماعی استانداری لرستان، عصر شنبه، 26 آبان‌ماه در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب لرستان در سخنانی با اشاره به این‌که خوشحالیم که شاهد افتتاحیه پنجمین دوره مستمر نمایشگاه کتاب در لرستان هستیم که این امر جای تقدیر از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین ناشرین را دارد، اظهارکرد: استان لرستان این ظرفیت را داشته و دارد که هر ساله با این حجم از حضور ناشران و علاقه‌مندان به حوزه کتاب مواجه است.
وی با اشاره به اهمیت حوزه کتاب و کتابخوانی، عنوان کرد: اگر به‌دنبال جامعه دانا هستیم باید مردمانی کتابخوان داشته باشیم.
معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر این‌که شهرستان خرم‌آباد این ظرفیت را دارد که عنوان پایتخت کتاب کشور را به دست آورد، افزود: در سنوات گذشته طرح‌های خوبی ارائه شده و امسال نیز خرم‌آباد کاندیدای این امر است.
خجسته‌پور ادامه داد: فعالان فرهنگی و دستگاه‌های فرهنگی به‌دنبال این هستند و امیدواریم این عنوان، به‌عنوان یک نماد سنبلیک نصیب شهرستان خرم‌آباد شود.

انتهای پیام

captcha