کاهش آسیب‌های اجتماعی در گرو آگاهی‌بخشی است
کد خبر: 3764787
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷

کاهش آسیب‌های اجتماعی در گرو آگاهی‌بخشی است

گروه اجتماعی-رئیس‌کل دادگستری استان زنجان تأکید کرد: با فرهنگ‌سازی و آگاهی مردم به حقوق عامه، زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی فراهم خواهد شد.

کاهش آسیب‌های اجتماعی در گرو آگاهی‌بخشی استبه گزارش ایکنا از زنجان، به نقل از روابط‌عمومی دادگستری کل استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در سفر به بخش سجاسرود و در دیدار با امام جمعه این شهر گفت: دستگاه قضایی استان از راهنمایی‌ها و ارشادات ائمه جمعه در جهت رسیدن به دادرسی عادلانه بهره خواهد برد. 
وی با بیان اینکه ائمه‌جمعه محور فعالیت‌های فرهنگی هستند، افزود: توجه به این امر مهم و کنترل آسیب‌های اجتماعی، مانع تشکیل پرونده‌های قضایی در محاکم خواهد شد. 
این مسئول، توجه به حوزه اخلاق را مهم برشمرد و اظهار کرد: تعداد قابل توجهی از پرونده‌های این حوزه قضایی در خصوص بی‌توجهی به حقوق مردم برمی‌گردد و با پیشینه خوبی که این بخش دارد، انتظار داریم با تلاش مسئولان این میزان پرونده‌ها کاهش یابد. 
رئیس شورای قضایی استان گفت: فرهنگ‌سازی و آگاهی مردم به حقوق عامه، زمینه را برای کاهش مشکلات، آسیب‌های اجتماعی و ورود پرونده به دستگاه قضایی فراهم خواهد کرد. 
صادقی‌نیارکی اظهار کرد: خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها بعد از انجام واجبات بزرگ‌ترین توفیق و نعمت الهی برای خدمت‌گزاران نظام است که باید قدردان این نعمت باشیم. 
در ادامه این دیدار، امام جمعه سجاسرود ضمن تقدید و تشکر از تعامل ارزشمند دستگاه قضایی استان با ائمه جمعه گفت: دستگاه قضایی در برخورد جدی با اخلال‌گران قدم‌های بسیار ارزشمندی در جهت افزایش امنیت جامعه برداشته که امیدواریم با این اقتدار و با اعمال قانون، فضای جامعه امن و در آرامش باشد. 
همچنین در ادامه این سفر، رئیس‌کل دادگستری استان زنجان ضمن دیدار با کارکنان قضایی و اداری دادگاه بخش سجاسرود و قدردانی از زحمات و تلاش‌های همکاران این حوزه قضایی، گفت: مسائل و مشکلاتی در حوزه قضایی وجود دارد و همه سعی و تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت تا در جهت رفع این مشکلات اقدامات موثری انجام دهیم.
انتهای پیام
captcha