روحیه بسیجی کلید حل مشکلات کشور است
کد خبر: 3764805
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱
فرماندار صومعه سرا:

روحیه بسیجی کلید حل مشکلات کشور است

گروه اجتماعی ــ فتح الهی، اندیشه بسیجی را در تمامی دوران تاریخ و در همه زمینه ها ضروری دانست و تصریح کرد: به کارگیری روحیه بسیجی و انقلابی در مسائل، کلید حل مشکلات کشور است.

روحیه بسیجی کلید حل مشکلات کشور است

به گزارش ایکنا از گیلان، علی فتح الهی، فرماندار شهرستان صومعه سرا امروز، 26 آبان ماه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج، با بیان اینکه روحیه مدیران ادارات ما روحیه ای بسیجی و جهادگرانه است، اظهار کرد: بسیج مستضعفین به دستور امام راحل(ره) زمانی شکل گرفت که نیاز به حضور مردم ضروری بود و این اتفاق مقدس برای رسیدن به هدفی مقدس انجام گرفت.

وی از تفکر افتخارآفرین بسیج به عنوان نگاهی که غیر از لزوم امکانات و تجهیزات را دنبال می کند یاد کرد و گفت: وظیفه امروز ما در جنگ نرم و جنگ اقتصادی بسیار مشکل تر از گذشته است؛ چرا که ما آن روز دشمن را رو در روی خود می دیدیم، اما اکنون چنین نیست.

این مقام مسئول، اندیشه بسیجی را در تمامی دوران تاریخ و در همه زمینه ها ضروری دانست و تصریح کرد: به کارگیری روحیه بسیجی و انقلابی در مسائل، کلید حل مشکلات کشور است.

فرماندار صومعه سرا، از همه مسئولان حاضر در جلسه دعوت کرد تا در یادواره شهدای روحانی شهرستان های غرب گیلان که عصر روز چهارشنبه، 30 آبان در فومن برگزار می شود، شرکت کنند.

بسیج؛ تفسیرگر آیات جهادی

سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان صومعه سرا نیز، از بسیج به عنوان میراث گرانسنگ حضرت امام راحل(ره) یاد کرد که برای جاودان نمودن انقلاب شکل گرفت و متذکر شد: بسیج شاهکار قرن است که برای پاسداری و مانایی انقلاب به دست مردم برپا شده است.

وی ظرفیت عظیم مردمی را برای حفظ انقلاب لازم دانست و گفت: همین موضوع دلیل اصلی انتقال قدرت از سطح ملی به سطح مردم در قالب بسیج مردمی است. در دوران دفاع مقدس بسیج قوانین قدرت در جهان را برهم زد و امروز نیز در سوریه پیروزی نهایی را کسب نمود.

فرمانده سپاه صومعه سرا، به ماموریت های بسیج اشاره و تصریح کرد: بسیج در دفاع مقدس تفسیرگر آیات جهادی و در عصر حاضر حلال مشکلات اقتصادی است.

عاشوری، بسیجیان را به صخره هایی تشبیه کرد که سرزمین ایران بدان دوخته شده و ادامه داد: نهاد مقدس بسیج در سی ونهمین سالگرد تاسیسش بسان درخت تنومندی است که ریشه اش در دل های مردم و ثمره اش در آسمان هاست.

انتهای پیام

captcha