مردم تشکیل دهنده بدنه اصلی بسیج هستند
کد خبر: 3764806
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱

مردم تشکیل دهنده بدنه اصلی بسیج هستند

گروه اجتماعی- نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: بسیجیان باید زمینه‌ای فراهم کنند تا دشمن به اهدافش نرسد و خوشبختانه امروز مشاهده می‌کنیم‌ که مردم تشکیل‌دهنده بدنه اصلی بسیج هستند.

مردم تشکیل دهنده بدنه اصلی بسیج هستند

به گزارش ایکنا از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ظهر امروز در نشست شورای اداری استان ضمن گرامیداشت ‌فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: اسلام و انقلاب نسبت به تقویت این احساس مسئولیت در وجود افراد جامعه که چگونه زندگی کنند و نسبت به دیگر افراد جامعه هم احساس مسئولیت داشته باشند تاکید ویژه‌ای دارد و سیره حضرت امام خمینی(ره) هم بر این بود که همه مردم نسبت به دیگر افراد جامعه احساس مسئولیت داشته باشند.
آیت الله ناصری ارتباط با خدا، اخلاص در عمل، انجام کار برای رضای خدا، دنبال نام و نشان نبودن، حضور به موقع در صحنه‌ها، اهل زندگی شهادت طلبانه بودن، همت بلند ‌و اراده قوی را از جمله ویژگی‌های بسیجی دانست.
وی اعتدال‌گرایی، شناخت دوست و دشمن، فعال و با نشاط بودن را از دیگر ویژگی‌های یک بسیجی عنوان کرد و ادامه داد:‌ یک بسیجی وقتی بتواند دوست و دشمن را از هم به درستی تشخیص دهد، قطعا هیچ زمانی فعالیت‌های تخریبی دشمن بر وی تاثیر نمی‌گذارد.
آیت الله ناصری با تاکید براینکه دشمن از تمام امکانات خود برای تخریب ارزش‌ها در ایران استفاده می‌کند ‌افزود: بسیجیان باید با بصیرت بالای خود جلوی تاثیرگذاری این اقدامات دشمن را بگیرند و زمینه‌ای فراهم کنند تا دشمن به اهدافش نرسد.‌
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: تمام این ویژگی‌ها هم نیازمند فعالیت، ‌روحیه و نشاط بالایی است که باید در وجود بسیجیان باشد و خوشبختانه امروز مشاهده می‌کنیم‌ که مردم تشکیل دهنده بدنه اصلی بسیج هستند.
امام جمعه یزد از اقدامات ارزنده استاندار یزد در استان به ویژه در حوزه های دین، فرهنگ، اخلاق و معرفت قدردانی کرد.

انتهای پیام

captcha