اجتماع مردمی بیعت با امام زمان (عج) در اسفراین برپا شد
کد خبر: 3764823
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹

اجتماع مردمی بیعت با امام زمان (عج) در اسفراین برپا شد

گروه معارف- همزمان با سراسر کشور و به مناسبت نهم ربیع الاول و سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) اجتماع بزرگ مردمی بیعت با امام زمان(عج) در اسفراین برگزارشد.

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی،زهرا احمدآبادی، مدیر بنیاد مهدویت شهرستان اسفراین در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت امامت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی عجل الله اظهار کرد: شیعیان واقعی و منتظران آن حضرت باید همواره برای شناخت ابعاد مختلف وجودی آن امام همام تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تحقیق و پژوهش به منظور شناخت ویژگی‌های حضرت مهدی (عج) از مهمترین وظایف شیعیان و منتظران آن حضرت است، گفت: شیعیان و منتظران آن مهدی موعود باید با تحقیق و پژوهش  متوجه شوند و برای دیگران هم تبین کنند، که مایه رستگاری بشریت و گسترش عدالت و ریشه کن کننده ظالمان و ستمگران چه کسی است.

وی افزود: متاسفانه، فرصتی برای شناساندن روز نهم ربیع الاول دست نداده و این روز آنطور که شایسته است برای علاقه مندان به آن حضرت(عج) تبیین نشده است.

وی بیان کرد: این امر می طلبد که فعالیت هایی در این زمینه انجام شود، اما این تبیین باید به گونه ای باشد که باور علاقه مندان را تعمیق ببخشد.

وی خاطرنشان کرد: گاهی کسانی هستند که نگاهشان در برگزاری جشن‌های نهم ربیع الاول، روی مسائل جزئی می روند و متاسفانه از اصل موضوع دور خواهند شد.

وی یادآورشد:باید کسانی که دغدغه دارند وارد میدان شوند، با ایجادموج رسانه ای همه رسانه های تصویری، شنیداری و نوشتاری در این موضوع حضور جدی پیدا کنند.

انتهای پیام.

captcha