راهپیمایی بانوان منتظر ظهور در نایین
کد خبر: 3764825
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

راهپیمایی بانوان منتظر ظهور در نایین

کانون خبرنگاران نبأ ــ همزمان با سالروز آغاز امامت و خلافت آخرین خلیفه و حجت بر حق و منجی عالم بشریت، حضرت بقیة‌الله الاعظم(عج) راهپیمایی بانوان منتظر ظهور با شعار لبیک یا مهدی(عج) در نایین برگزار شد.  

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ اعظم‌السادات مرتضوی، سرپرست کانون مهدویت نایین با اعلام این خبر گفت: کاروان راهپیمایی «منتظران ظهور» با هدف پاسداشت فرهنگ مهدویت و انتظار  با حضور خواهران شهرستان نایین از جوار شهدای گمنام بوستان لاله تا مهدیه صاحب‌الزمان‌(عج) این شهرستان روز گذشته، 26 آبان برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم شهرستان به‌ویژه جوانان از این برنامه بیان کرد: اگر بخواهیم یک قدم به ظهور امام زمان(عج) نزدیک شویم، باید اخلاق و سبک زندگی ما، منش مهدوی شود.

مرتضوی افزود: برگزاری راهپیمایی منتظران ظهور اولین گام در مسیر انتظار است ولی نباید در این حد متوقف شویم و فرهنگ مهدوی را باید در رفتار و منش خود اجرایی کنیم.

وی  با بیان اینکه زن در امور اجتماعی زمینه‌‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج)است، گفت: نقش زن در ظهور حضرت حجت(عج) شامل خودشناسی و تربیت سربازان خاص برای امام عصر است.

گفتنی است، صدها نفر از ارادتمندان حضرت ولی عصر(عج) دیروز به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) با قرائت دعای فرج، زیارت عاشورا، مولودی‌خوانی، آموزش مهدویت به کودکان و همچنین راهپیمایی از مسیر شهدای گمنام تا مهدیه صاحب‌الزمان(عج)، تعجیل در ظهور را خواستار شدند.

فاطمه محمدی

انتهای پیام

captcha