برگزاری ۲۰ کارگاه آموزش «سبک زندگی اسلامی» در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3764869
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

برگزاری ۲۰ کارگاه آموزش «سبک زندگی اسلامی» در آذربایجان‌غربی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی از برگزاری ۲۰ کارگاه آموزش سبک زندگی اسلامی در استان تا پایان سال‌جاری خبر داد.

برگزاری 20 کارگاه آموزش سبک زندگی اسلامی در آذربایجان‌غربی

سجاد جعفرزاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی با حضور اقشار تأثیرگذار جامعه برگزار می‌شود، افزود: مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی، معلمان آموزش و پرورش، اساتید دانشگاهی و علاقه‌مندان به مباحث محتوایی قرآن کریم، جامعه هدف این کارگاه‌های آموزشی است.
وی به‌روز کردن و کارآمدی هرچه بیشتر آموزه‌های دینی درجهت پاسخگویی به مسائل و گره‌گشایی از مشکلات فردی و اجتماعی به همراه ایجاد مرجع و منبع موثق را از ضرورت‌های برگزاری این کارگاه‌ها عنوان و گفت: شناخت اهمیت و نقش ارتباط درمان‌جویانه با قرآن در حوزه سبک زندگی قرآنی و آشناساختن آحاد جامعه با مولفه‌های سبک زندگی اسلامی و قرآنی، از مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه‌ها است.
جعفرزاده در ادامه از ساماندهی اساتید قرآنی استانی و شهرستانی در استان خبر داد و گفت: بعد از این طرح نیز، ۵۰ دوره آموزش سبک زندگی اسلامی‌ ـ قرآنی، سال آینده در استان برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: قرآن‌ کریم، بهترین منبع استخراج دستورات زندگی است و توسل به آموزه‌های قرآنی در این برهه زمانی که شاهد انواع آسیب‌های اجتماعی به دلیل رشد روزافزون و تأثیر نامناسب فضای مجازی بر زندگی انسان دارد، می‌تواند گره‌گشای خیلی از مشکلات خانواده‌ها باشد.
وی در پایان راه‌های حضور قلب در نماز، منافع و آسیب‌های فضای مجازی و اجتماعی، روابط و آداب همسرداری در قرآن و راهکارهای افزایش آرامش را از مباحث مطرح شده در این کارگاه‌ها برشمرد.
انتهای پیام

captcha