دانشجویان بهترین کارگزاران فرهنگی هستند
کد خبر: 3764871
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

دانشجویان بهترین کارگزاران فرهنگی هستند

کانون خبرنگاران نبأ ــ مسئول تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد گفت: امروزه بهترین افراد برای انجام کارهای فرهنگی در جامعه، دانشجویان هستند زیرا کار را بهتر درک می‌کنند و می‌توانند برنامه‌های مهمی را در کشور پیش‌ ببرند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ محمد قربانی، مسئول تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی «حیات طیبه»، گفت: با انقلاب اسلامی ایران، روح عظیمی در مردم و کشور بی‌روح ایران دمیده شد؛ ما کشوری بودیم که حتی شاه مملکت‌مان نمی‌توانست شخصی را بدون اجازه ایلات متحده آمریکا در مقامی منصوب کند.
وی ادامه داد: اما امروزه به جدیت می‌توان گفت کشورمان یکی از قدرت‌های منطقه است و آمریکا و کشورهای اروپایی از قدرت ما واهمه دارند و هر روز تحریم‌های جدید علیه کشورمان برقرار می‌کنند کما اینکه آن‌ها وحدت و یکپارچگی ملت ایران را فراموش کرده‌اند.
قربانی اظهار کرد: کشور ما با دستانی خالی توانست هشت سال از خاک وطن خود دفاع کند و همه این‌ها را مدیون کارهای تشکیلاتی هستیم. امور فرهنگی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد؛ امروزه بهترین افراد برای انجام کارهای فرهنگی در جامعه، دانشجویان هستند زیرا کار را بهتر درک می‌کنند و می‌توانند برنامه‌های مهمی را در کشور پیش‌ ببرند.
مسئول تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: ما از جوانان و دانشجویان عزیزی که در این دوره از حیات طیبه شرکت کردند، انتظار داریم بتوانند مفهوم کار تشکیلاتی را درک و اطلاعات کسب کرده از این دوره را در دانشگاه‌های خود پیاده‌سازی کنند.

امور فرهنگی مورد توجه قرار گیرد

امور فرهنگی مورد توجه قرار گیرد

امور فرهنگی مورد توجه قرار گیرد

برگزاری کارگاه «تأثیر سواد رسانه‌ای در فعالیت‌های فرهنگی»
امید طاهرنژاد، مسئول تبلیغات و امور فرهنگی دوره آموزشی حیات طیبه، با اشاره به برگزاری کارگاه تعاملی «سواد رسانه‌ای در فعالیت‌های فرهنگی» امروز، 27 آبان‌ماه و در چهارمین روز از این اردو، گفت: در این کارگاه پیمان عین‌القضاتی، معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به تکنیک‌های کار رسانه‌ای از جمله اقناع‌سازی، فضاسازی، تطهیرسازی و... اشاره و روان‌شناسی رنگ‌ها در شبکه‌های ماهواره‌ای و عموم رسانه‌ها را تبیین کرد.
وی بیان کرد: پخش مستندهای فرهنگی، تحلیل مستندها، مقایسه مستندهای داخلی و شبکه‌های ماهواره‌ای و... از جمله موارد مطرح شده در این کارگاه بود.
یادآور می‌شود، دومین اردوی «حیات طیبه» ویژه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان‌های مرکزی، لرستان و سمنان، در بخش آقایان از ۲۴ تا ۲۹ آبان‌ماه و بخش بانوان از ۲۹ آبان تا چهارم آذر‌ماه در مجمتع رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در شهر رامسر برگزار می‌شود.

امید طاهرنژاد
انتهای پیام

captcha