داشتن روحیه بسیجی؛ ضرورتی حیاتی در جنگ اقتصادی دشمن ‌
کد خبر: 3764872
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸

داشتن روحیه بسیجی؛ ضرورتی حیاتی در جنگ اقتصادی دشمن ‌

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرماندار تویسرکان داشتن روحیه بسیجی را در جامعه با توجه به جنگ اقتصادی دشمن یک ضرورت بسیار حیاتی دانست و گفت: پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس باید مفاهیم این دوران ارزشمند را برای نسل‌های نوجوان و جوان انقلاب که این شرایط را درک نکردند تشریح و تفسیر کنند.

روحیه بسیجی در جنگ اقتصادی دشمن ضرورتی حیاتی است

به گزارش ایکنا از همدان، حبیب مومیوند فرماندار تویسرکان امروز، 27 آبان‌ماه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج با بیان اینکه بسیج 5 آذر سال 58 به فرمان امام راحل به طور رسمی تشکیل شد، گفت: بسیج را نباید مصادر کرد چراکه بسیج متعلق به همه ملت ایران اسلامی است.

وی افزود: همه تلاش‌ها معطوف به نهادینه شدن روحیه بسیج و بسیجی در سطوح مختلف جامعه است و باید با روحیه بسیجی که روحیه جهاد، ایثار و گذشت است می‌توان کارهای بزرگ و اثرگذار  را به ثمر رساند. 

 فرماندار تویسرکان داشتن روحیه بسیجی را در جامعه با توجه به جنگ اقتصادی دشمن یک ضرورت بسیار حیاتی دانست و افزود: پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس باید مفاهیم این دوران ارزشمند را برای نسل‌های نوجوان و جوان انقلاب که این شرایط را درک نکردند تشریح و تفسیر کنند.

مومیوند بر مدیریت جهادی با الگو گرفتن از روحیه بسیجی در بین مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکید کرد و افزود: همه از هفته بسیج برای انجام اقدامات تاثیرگذار در شهرستان عبرت بگیرم زیرا با کارهای عادی مدیران نمی‌شود کاری مؤثر و قابل توجه که دراستای توسعه و ارائه خدمات باشد توسعه و رشد همه جانبه  را پیشبرد.

وی تصریح کرد: مردم و جوانان سرمایه‌های اجتماعی هستند که باید با امید دادن بیشتر به آن‌ها جامعه را پویا‌تر کنیم و همچنین باید اقدامات انجام شده در سطح شهرستان را در هفته بسیج اطلاع رسانی کنیم.

وی در ادامه به بیان عملکرد اجرایی شهرستان پرداخت و گفت: تحول بزرگی در حوزه صنعت در تویسرکان صورت گرفته که این مهم خود مصداق بازر اشتغال ایجاد شده برای بسیاری از جوانان این شهرستان است که پرداخت بیش از 30 میلیارد تومان تسهیلات سال جاری به واحدهای صنعتی بزرگ از جمله این اقدامات است.

فرماندار تویسرکان با اشاره به پرداخت مبلغ 11 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات نیز به بخش مبل و منبت تویسرکان افزود: سه شرکت بزرگ دارویی تدبیر دارو، فاران شیمی، هگمتان داور و یک شرکت تولیدی تجهیزات پزشکی در تویسرکان در خال فعالیت هستند.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر وسعت گلخانه ها در سال 94 بیان داشت: هم‌اکنون هفت هکتار گلخانه در شهرستان نیز در دستور کار داریم که مجموع گلخانه ها به 23 هکتار می‌رسد. 

مومیوند گفت: پروژه در حال احداث سد خرم‌رود با اشتغال 240 نفر و به کار گیری 100 دستگاه ماشین آلات به روش بی.او.تی فعال است که هیچ‌کارگاهی نظیر پروژه سد خرم‌رود تویسرکان در استان فعال نیست.

وی در پایان از برگشت شرکت حمیل به چرخه تولید با اشتغالزایی 42 نفر در تویسرکان سخن گفت.

انتهای پیام

captcha