اردبیل میزبان پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری
کد خبر: 3764885
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

اردبیل میزبان پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری

گروه اجتماعی - مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل گفت: با هدف معرفی دستاوردهای مخترعان استان، پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در اردبیل برگزار می‌شود.

اردبیل میزبان پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوریبه گزارش ایکنا از اردبیل، فاضل احدی، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل روز گذشته، ۲۶ آبان‌ماه در جلسه هماهنگی برگزاری پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در اردبیل اظهار کرد: با هدف معرفی دستاورد‌های مخترعان استان و ارج نهادن به نخبگان و مخترعان پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در اردبیل برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: خودکفایی در عرصه علمی راه رسیدن به خروج از مشکلات را هموار می‌کند که باید از ظرفیت جوانان توانمند کشور برای دستیابی به پیشرفت‌های روزافزون کشور استفاده شود تا بتوانیم فشار‌های اقتصادی کنونی را رد کرده و از نخبگان به‌عنوان شاه کلید خروج از فشار‌های اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم.
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل گفت: هر ساله همزمان با هفته بسیج این جشنواره با معرفی دستاورد‌های مخترعان برگزار می‌شود؛ چرا که استفاده از ظرفیت جوانان توانمند کشور پیشرفت‌های روزافزون کشور در حوزه‌های مختلف را حتمی خواهد کرد و سلاح مقابله با دشمن را ایجاد می‌کند.
احدی اظهار کرد: جوانان نخبه و خلاق سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند که سازمان بسیج علمی با اعتماد به این جوانان زمینه‌ای را فراهم کرده که این ظرفیت‌ها به‌کارگیری شود و بتوانیم نتایج مثبتی را در این زمینه شاهد باشیم که این مسئله در حال حاضر یک اولویت اساسی و قابل توجه است و باید مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: طبق هدف‌گذاری‌های انجام یافته و فراخوان این جشنواره ۳۰ آبان‌ماه در سالن ولایت اردبیل با حضور مقامات استانی برگزار می‌شود که نمایشگاه دستاور‌های مخترعان نیز در این جشنواره برپا می‌شود و امیدواریم با مشارکت متولیان اجرایی این جشنواره به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
انتهای پیام

captcha