آموزش ۳۷۵۰ نفر ساعت در کارگاه‌های همایش «هویت کودکان ایران اسلامی»
کد خبر: 3764896
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

آموزش ۳۷۵۰ نفر ساعت در کارگاه‌های همایش «هویت کودکان ایران اسلامی»

گروه معارف - معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد از آموزش سه هزار و ۷۵۰ نفر ساعت در کارگاه‌های جنبی اولین همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی» در این استان خبر داد.

آموزش قریب به 4هزار نفر ساعت در کارگاههای جنبی اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی

سعیده بهادرزاده، معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: در حاشیه اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی به میزبانی استان یزد، کارگاه‌های آموزشی برای 3 هزار و 750 نفر ساعت از مربیان، معلمان، مدیران مدارس و معاونان آموزشی، دانشجویان و مدیران کل و معاونان استان‌ها برگزار می‌شود.
وی افزود: این کارگاه‌ها با موضوع فیلم و عکس، اهم مفاهیم کلیدی سند تحول بنیادین، پیامد، راهکارها و تاثیر آن در هویت با موضوع قلدری در مدرسه، مقاله، آواها و نواهای محلی، دکلمه‌خوانی، قصه‌گویی و ماهیت کودکی پیش از رجوع به مبحث هویت برگزار خواهد شد.
بهادرزاده مخاطبان این همایش را مربیان، معلمان و اساتید دوره‌های مختلف تحصیلی، دانشجویان، پژوهشگران، صاحب‌نظران و کارشناسان معاونت آموزش ابتدایی برشمرد و هدف از برگزاری این همایش را ترویج، تقویت و تثبیت هویت اسلامی - ایرانی دانست و گفت: هویت، رشد و تعالی همه جانبه اوان کودکی، بررسی و آسیب‌شناسی وضعیت موجود هویت و فرآیند هویت‌یابی کودکان ایران اسلامی در آموزش و پرورش پیش‌دبستانی، بازنمایی هویت اسلامی ایرانی کودکان در رسانه‌ها سینما و فناوری‌های دیجیتال ارتباطی و اطلاعات از محورهای این همایش است.
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد یادآور شد: این همایش در شش قالب مقاله، قصه‌گویی، فیلم کوتاه، عکس، آواها و نواهای بومی محلی، دکلمه‌خوانی در 30 آبان و اول آذرماه با حضور مقام عالی وزارت و مدیران کل استان‌ها در یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha