تجلیل از کتابفروشان اردبیلی به‌مناسبت هفته کتاب
کد خبر: 3764897
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

تجلیل از کتابفروشان اردبیلی به‌مناسبت هفته کتاب

گروه اجتماعی - همزمان با هفته گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار با حضور معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری اردبیل، کتابفروشان سطح شهر اردبیل با اهدای لوح تجلیل شدند.

تجلیل از کتابفروشان اردبیلی به‌مناسبت هفته کتاببه گزارش ایکنا از اردبیل، علی نواداد، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل روز گذشته 26 آبان‌ماه در مراسم تجلیل از کتابفروشان اردبیلی گفت: کتابفروشی‌ها و کتابخانه‌های عمومی به‌عنوان دانشگاه‌های کنار خیابان در دسترس مردم هستند و علاقه‌مندان به کتابخوانی می‌توانند از این ظرفیت فرهنگی بهره ببرند.
نواداد کتاب‌ها را حاوی مطالب ارزنده و تاثیرگذار در زندگی افراد دانست و با تاسی از فرمایشات حضرت علی(ع) گفت: هرکس که با کتاب‌ها عجین شود آرامش می‌یابد.
وی تاکید کرد: کتاب، محصول تجربه‌های بشری و خلاقیت‌های ذهنی و آموخته‌های طولانی‌مدت انسان است. سهم کتاب در انتقال دانش‌ها گاهی به مراتب بیشتر و فراتر از دیگر ابزار آموزشی است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل ادامه داد: کتاب وسیله‌ای است که دانش بشری به مدد آن از تباه شدن مصون می‌ماند و به آیندگان منتقل می‌شود. پدید آوردن آثار علمی و فرهنگ مکتوب از توصیه‌های مهم اولیای دین است و به گسترش دانش کمک می‌کند و در جایگاه یک میراث فرهنگی برای نسل‌های آینده ماندگار می‌شود.
انتهای پیام

captcha