گفت‌وگوی بی‌واسطه مدیران و برنامه‌سازان رادیو قرآن با مخاطبان/ گامی در مسیر تعاملی‌تر شدن رسانه ملی
کد خبر: 3764899
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

گفت‌وگوی بی‌واسطه مدیران و برنامه‌سازان رادیو قرآن با مخاطبان/ گامی در مسیر تعاملی‌تر شدن رسانه ملی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیران و برنامه‌سازان رادیو قرآن روز چهارشنبه، ۳۰ آبان‌ماه، با حضور در واحد اطلاع‌رسانی روابط عمومی سازمان صدا و سیما به سؤالات مخاطبان پاسخ خواهند داد.

به گزارش ایکنا؛ بر اساس رویکرد جدید اداره‌کل روابط عمومی رسانه ملی، عوامل و دست‌اندرکاران برنامه‌های پرمخاطب، در سامانه ارتباط با مخاطبان ۱۶۲ اداره‌کل روابط عمومی صداوسیما حضور پیدا می‌کنند و به‌صورت زنده و تلفنی به سؤالات و درخواست‌های مخاطبان پاسخ می‌دهند که بخشی از این گفت‌وگو به صورت بسته‌های ویژه در برنامه‌های آن شبکه پخش می‌شود.
طی هماهنگی صورت گرفته سه تن از مدیران رادیو قرآن به همراه یکی از گویندگان برجسته که مخاطبان در برنامه‌های مختلف با آن‌ها در ارتباط هستند، در واحد ارتباط با مخاطبان اداره‌کل روابط عمومی سازمان حضور می‌یابند و به‌صورت مستقیم با مردم گفت وگو می‌کنند.
پیش از حضور مدیران و گویندگان برنامه‌های پرمخاطب در اداره‌کل روابط عمومی سازمان، آنونس تبلیغاتی پخش و با اعلام زمان حضور عوامل در واحد۱۶۲، از مخاطبان درخواست می‌شود تا با شماره‌های واحد ارتباط با مخاطبان تماس بگیرند و به طور مستقیم با آنها گفت وگو کنند.
بر همین اساس، استاد احمد ابوالقاسمی، مدیر رادیو قرآن؛ محمدهادی صلح‌جو، مدیر گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن و از گویندگان برجسته و با سابقه رسانه ملی؛ علیرضا فتحی‌پور، مدیر گروه علوم قرآنی و آدینه الهیاری، گوینده باسابقه درخشان این شبکه چهارشنبه، ۳۰ آبان‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در واحد اطلاع‌رسانی روابط عمومی سازمان صدا و سیما به سؤالات مخاطبان پاسخ خواهند داد.

انتهای پیام

captcha