کتاب بخوانید و صدایتان را از رادیو تهران بشنوید
کد خبر: 3764907
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
«صدای کتاب باش»؛

کتاب بخوانید و صدایتان را از رادیو تهران بشنوید

گروه هنر ــ پردیس سینمایی کورش با همکاری شبکه رادیویی تهران برنامه (پارک شهر) از علاقه‌مندان دعوت به عمل آورده تا صدای کتاب باشند.

به گزارش ایکنا، پردیس سینمایی کورش با همکاری شبکه رادیویی تهران برنامه (پارک شهر) از کتاب خوان‌ها و علاقه‌مندان دعوت به‌عمل آورده است، تا بخشی از کتاب مورد علاقه خود را بخوانند و صدایشان را از رادیو تهران بشنوند. واحد سیار شبکه رادیویی تهران، گزارشگران و مجریان شبکه، دوشنبه ۲۸ آبان‌ماه در پردیس سینمایی کورش مستقر هستند، از شهروندان و علاقه‌مندان دعوت می‌شود؛ فردا ساعت ۱۱ تا ۱۳ به پردیس کورش واحد روابط عمومی مراجعه کنند و صدای کتاب باشند.
در این گزارش آمده؛ شما می‌توانید اسم و تلفن خود را دایرکت کرده و نام خود را رزرو کنید. برنامه «پارک شهر» کاری از گروه مدیریت و برنامه‌ریزی شبکه رادیویی تهران است که هر روز جزء جمعه‌ها از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۹ و ۳۵ دقیقه روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.
شنوندگان می‌توانند برای آگاهی بیشتر از اتفاقات و رویداد‌های روز گفت‌وگوی ویژه برنامه پارک شهر رادیو تهران را با مسئولان کشوری و لشکری حوالی ساعت ۹ در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دنبال کنند.
انتهای پیام
captcha