جشن آغاز امامت حضرت مهدی(عج) در اسلامشهر
کد خبر: 3764926
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

جشن آغاز امامت حضرت مهدی(عج) در اسلامشهر

کانون خبرنگاران نبأ _ مراسم گرامیداشت عید بیعت در سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) با حضور مسئولان و مردم ولایت‌مدار شهر واوان در حرم شهدای گمنام این منطقه برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی، امام جمعه واوان، 26 آبان‌ماه در این مراسم در سخنانی بیان کرد: در تفکر عامه مردم این مورد به نظر می‌رسد که امام زمان(عج) جهت برپایی دین جدید ظهور خواهند کرد، در حالی که در اصل دین اسلام هیچ‌گونه شبهه‌ای وجود ندارد و ما هستیم که از اول در رابطه با اصول دین اسلام درست عمل نکرده‌ایم.
وی افزود: در دنیای امروز که فضای مجازی در همه جا حرف اول را می‌زند، مسئله مهم همگان این است که دین اسلام و تعالیم خداوند متعال را درست درک و به آن عمل کنند.
امام جمعه واوان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زندگی طیب حاج‌رضایی در دوران استبداد شاهنشاهی، تصریح کرد: این شخص عکس شاه را روی بدن خود خالکوبی کرده بود، لیکن عاشق واقعی امام خمینی(ره) شد و همیشه این جمله را تا زمان شهادت خود تکرار می‌کرد که من امام راحل را ندیدم ولی مهر ایشان را در دل خود دارم.
حجت‌الاسلام محمدی تأکید کرد: برگزاری جشن‌های آغاز امامت حضرت مهدی(عج) باید با هدف استغاثه به ایشان باشد و فضای توجه با امام را در دل خود و کارهای‌مان بیشتر کنیم.
یادآور می‌شود، در این برنامه معنوی پس از اجرای گروه تواشیح میعاد، مرام‌نامه عید بیعت با امام زمان(عج) در بندهای شناخت هرچه بیشتر حضرت مهدی(عج)، توجه به امر به معروف و نهی از منکر، ترک معصیت و گناهان، و ایران اسلامی همیشه پیرو دین مبین اسلام و سیره ائمه معصومین(ع) است، قرائت و حاضران با ندای لبیک یا مهدی‌(عج) آن را تأیید کردند.
ساسان حق‌شناس
انتهای پیام

captcha