اجرای طرح ملی «حفظ قرآن کریم» ویژه کارکنان دولت در سمنان
کد خبر: 3764946
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

اجرای طرح ملی «حفظ قرآن کریم» ویژه کارکنان دولت در سمنان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از آغاز طرح ملی حفظ قران کریم با آموزش‌های قرآنی ویژه کارکنان دولت خبر داد.

اجرای طرح ملی «حفظ قرآن کریم ویژه کارکنان دولت » در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، مجتبی نورمحمدی، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان امروز، 27 آبان‌ماه از اجرای  طرح ملی حفظ قرآن کریم «بشارت ١٤٥٢» خبر داد و گفت: از تابستان سال جاری این طرح با محوریت حفظ و مفاهیم سوره‌‌های جزء ٣٠ قران کریم و با همکاری نهادها و سازمان‌های فرهنگی و قرانی کشور شروع شده  که بر این اساس فعالیت خود را در بخش کارکنان دولت، از شنبه بیست و ششم آبان اغاز کرد.

نورمحمدی با بیان اینکه با هماهنگی بین معاونت قران و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اداری و استخدامی کشور آموزش حفظ و مفاهیم جزء ٣٠ قرآن کریم به عنوان آموزش عمومی ضمن خدمت برای تمامی کارکنان دولت از روز گذشته، 26 آبان‌ماه به مدت یک ماه بر روی پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir ارائه می‌شود، یادآور شد: معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت کنندگان در این برنامه علاوه بر لحاظ هشت ساعت آموزش ضمن خدمت، هزاران جایزه برای برگزیدگان آزمون پایانی این طرح قرآنی نیز در نظر گرفته است.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یاداور شد: آزمون سراسری قرآن ویژه کارکنان دولت با عنوان «آموزش سبک زندگی بر مبنای آموزه‌های دینی» برگزار می‌شود که متقاضیان حضور در این آزمون می‌توانند در روزهای بیست و ششم آبان لغایت بیست و چهارم آذر سال جاری به درگاه آزمون‌های سراسری معاونت قرآن و عترت به نشانی www.quranedu.ir مراجعه، ثبت نام و در این آزمون شرکت کنند.

نورمحمدی افزود: آزمون مذکور در روزهای یک‌شنبه تا سه‌شنبه ٢٥ لغایت ٢٧ آذر برگزار و به قبول‌شدگان در این آزمون امتیاز ضمن خدمت تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام

 

captcha