معرفی منتخبان مسابقه عکس و کلیپ «مهدوی» در لرستان
کد خبر: 3764954
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

معرفی منتخبان مسابقه عکس و کلیپ «مهدوی» در لرستان

گروه فرهنگی ـ منتخبان مسابقه عکس و کلیپ مهدوی عصر شنبه، ۲۶ آبان در اجتماع بزرگ منتظران ظهور با عنوان «عید بیعت» معرفی و تجلیل شدند.

معرفی منتخبان مسابقه عکس و کلیپ مهدوی در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت نهم ربیع‌الاول آغاز امامت امام مهدی‌موعود(عج) اجتماع بزرگ منتظران ظهور در شهر خرم‎آباد با عنوان «عید بیعت» عصر شنبه، ۲۶ آبان با مشارکت جمعیت هلال‌احمر، سازمان جهاد کشاورزی و بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) لرستان در محل سالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد.
آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در این همایش با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) این مقطع را دوران حیاتی و مهم در تاریخ شیعه و شکوفاترین فصل تاریخ انسانیت دانست و گفت: معرفت، بصیرت، تبعیت و مقاومت وظایف مهم منتظران منجی است.
در این همایش از برگزیدگان مسابقات فرهنگی عکس و کلیپ با موضوع مهدویت تجلیل شد و در ادامه این همایش خادمان مسجد مقدس جمکران از همسر شهید سید نورخدا موسوی تجلیل کردند.

یادآور می‎‏شود، در بخش کلیپ معصومه و مصیب نظری برگزیده شدند و در بخش عکس نیز زینب ملک‌زاده، محمد بنائیان، افشین صفریان، پریا نظری، پریا دریکوند، فهیمه سپهوند و رضوان صفربیرانوند برگزیده شدند.

انتهای پیام

captcha