جزئیات بیشتری از طرح ملی حفظ قرآن ویژه کارکنان دولت
کد خبر: 3764989
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
مریم قاسم‌احمد بیان کرد:

جزئیات بیشتری از طرح ملی حفظ قرآن ویژه کارکنان دولت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون برنامه‌ریزی و آموزش اداره کل برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن وزارت ارشاد با اشاره به آغاز ثبت نام دوره آموزش حفظ و مفاهیم قرآن ویژه کارکنان دولت، گفت: زمان ثبت نام این آزمون تا روز 24 آذرماه ادامه دارد.

جزئیات بیشتری از طرح ملی حفظ قرآن ویژه کارکنان دولتمریم قاسم‌احمد، معاون برنامه‌ریزی و آموزش اداره کل برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به آغاز ثبت نام آزمون حفظ قرآن ویژه کارکنان دولت، گفت: این آزمون در راستای تحقق طرح ملی حفظ قرآن و در بخش کارکنان دولت برگزار می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه این دوره، بخشی از طرح «بشارت 1452» است، افزود: دوره‌ای که برای کارکنان دولت در نظر گرفته شده است با نام «آموزش سبک زندگی» و با محوریت حفظ و مفاهیم سوره‌های مبارکه «ناس» تا «زلزال» است.
قاسم‌احمد تصریح کرد: این دوره با مجوز سازمان اداری استخدامی کشور و به صورت هشت ساعت ضمن خدمت برای کارکنان دولت محاسبه می‌شود، هدف از این دوره ترویج فرهنگ، سبک زندگی قرآنی در میان کارکنان دولت و ایجاد انگیزه در میان آنها هست.
معاون برنامه‌ریزی و آموزش اداره کل برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآنی وزارت ارشاد با بیان اینکه در پایان این دوره‌ها آزمون نهایی نیز به عمل خواهد آمد، گفت: این آزمون همراه با جوایزی برای پذیرفته‌شدگان خواهد بود. شروع ثبت نام برای حضور در این دوره که از 26 آبان‌ماه آغاز شده تا روز 24 آذرماه ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام و آموزش در این دوره به صورت همزمان است، گفت: افرادی که ثبت‌‌ نام می‌کنند بعد از تکمیل فرایند ثبت‌نام به پایگاه مراجعه کرده و طی این بازه زمانی به صورت مجازی در 16 جلسه حفظ و مفاهیم سوره‌های مبارکه ناس تا زلزال را فرا خواهند گرفت. جلسات آموزش مجازی به مدت 10 دقیقه خواهد بود.
قاسم‌احمد اظهار کرد: زمان برگزاری آزمون نیز طی روزهای 25 تا 27 آذرماه و به صورت مجازی است.

انتهای پیام

captcha