امام و رهبری تفسیر به‌روزی از اسلام ارائه کردند
کد خبر: 3765013
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

امام و رهبری تفسیر به‌روزی از اسلام ارائه کردند

گروه سیاست و اقتصاد - محقق و مدرس دانشگاه یکی از مهمترین دستاورد‌های امامین انقلاب (امام خمینی و مقام معظم رهبری) را ارائه تفسیر به‌روز از اسلام دانست.

امامین انقلاب تفسیر به روزی از اسلام را ارایه کردند.به گزارش ایکنا از قم، اسحاق طاهری، محقق و مدرس دانشگاه امروز، 27 آبان‌ماه در پیش‌نشست کنگره تبیین اندیشه‌های دفاعی مقام معظم رهبری در مؤسسه امام خمینی(ره) گفت: در طول تاریخ تشیع برای اولین‌بار است که نظام اسلامی به پیشوایی امام راحل و پس از ایشان توسط مقام معظم رهبری شکل گرفت و دوست و دشمن از شکل‌گیری و قوام این نظام در شگفتی به سر می‌برند.
وی افزود: اندیشه‌های امامین انقلاب از جمله بزرگترین ثروت‌ها و سرمایه‎هایی است که در پرتو تجارب حکومتی حاصل شده است که این مباحث از کتاب خواندن به دست نمی‎آید.
طاهری بیان کرد: ارائه تفسیر به روز از اسلام یک هنر بزرگ است که امامین انقلاب این قدرت را به خوبی داشتند؛ اگر غربی‏‌ها چنین سرمایه‌ای داشتند مکاتب مختلفی از دل این سرمایه بیرون و به رخ جهانیان می‌کشیدند ولی ما در این زمینه کوتاهی کردیم.
مدرس دانشگاه اظهار کرد: بشر، وقتی شلیک موشک را می‎بیند از بسیاری از حقایق غافل می‎شود؛ شکلیک موشک غایت و فلسفه بعثت انبیا نیست بلکه غایت بعثت انبیای الهی، القای معنویت به روح بشر است و اگر موشکی نیز تولید می‎شود باید در پناه همین مسئله باشد.

انتهای پیام

captcha