تغییرات مدیریتی در مراکز آفرینش‌های ادبی و موسیقی حوزه هنری
کد خبر: 3765031
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

تغییرات مدیریتی در مراکز آفرینش‌های ادبی و موسیقی حوزه هنری

گروه هنر ــ طی احکامی جداگانه از سوی معاون هنری حوزه هنری، عباس محمدی به سمت مدیریت مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و میلاد عرفان‌پور به سمت مدیریت مرکز موسیقی حوزه هنری منصوب شد.

تغییرات مدیریتی در مراکز آفرینش‌های ادبی و موسیقی حوزه هنریبه گزارش ایکنا، طی حکمی از سوی مجدالدین معلمی، معاون هنری حوزه هنری، عباس محمدی به سمت مدیریت مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری منصوب شد.
در این حکم آمده است:
جناب آقای عباس محمدی
نظر به شایستگی‌های هنری و سوابق اجرایی جناب‌عالی که از هنرمندان پرورش یافته در مکتب انقلاب هستید و با توجه به کارنامه وزین در حوزه شعر و ادبیات انقلاب و تجارب ارزنده‌ای که در سمت مدیریت دفتر موسیقی کسب کرده‌اید، به موجب این حکم به عنوان مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری منصوب می‌شوید.
امید است، با اتکا به پیشینه درخشان و توانمندی شاعران، نویسندگان و همکاران متعهد این مرکز، فصل تازه‌ای از فعالیت‌های ادبی آغاز می‌شود و شاهد آثاری بدیع و تأثیرگذار باشیم. با شناختی که از کارنامه هنری و مدیریتی جناب‌عالی وجود دارد، انتظار می‌رود اهتمام ویژه‌ای در تعامل با پیش‌کسوتان و پرچم‌داران ادبیات انقلاب و نیز حمایت از رویش‌های تازه و توانمندسازی آن‌ها در حوزه شعر و ادبیات داستانی داشته باشید.
برقرار کردن تناسب منطقی بین مولفه‌های کلیدی تربیت، تولید و ترویج نیز از اعمال نگاه عادلانه و فراگیر به ظرفیت‌های ادبی اقصی نقاط کشور از مهم‌ترین ماموریت‌های جناب‌عالی محسوب می‌شود.
ضمن آرزوی موفقیت جناب‌عالی در مسیر اعتلای فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی ایران، بهروزی و سربلندی شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»
محمدی پیش از این مدیریت مرکز موسیقی حوزه هنری و سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان را در کارنامه خود دارد.
میلاد عرفان‌پور مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری شد
در این حکم آمده است:
«جناب آقای میلاد عرفان‌پور
نظر به شایستگی‌های هنری و سوابق درخشان جناب‌عالی در ارائه آثار فاخر ادبی در حوزه شعر و ترانه‌های انقلابی – آیینی و تجارب ارزنده‌تان در همکاری با هنرمندان حوزه موسیقی، به موجب این حکم به عنوان مدیر دفتر موسیقی حوزه هنری منصوب می‌شوید.
امید است با بهره‌گیری از نظرات پیش‌کسوتان عرصه موسیقی و تعامل موثر با هنرمندان نامدار انقلاب اسلامی، شرایط ظهور نسل جدیدی از هنرمندان متعهد را فراهم آورید.
سرمایه‌گذاری ویژه بر قالب سرود، تولید و ترویج محصولات بدیع، فاخر و اثربخش که بتواند نیاز خانواده‌های متدین این مرز و بوم را فراهم آورد از وظایف جناب‌عالی است.
ضمن آرزوی توفیق جناب‌عالی، بهروزی و سربلندی شما را از خداوند متعال خواستارم.»
انتهای پیام

captcha