خداحافظی مدیر شبکه قرآن و معارف سیما
کد خبر: 3765045
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

خداحافظی مدیر شبکه قرآن و معارف سیما

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با حضور در جمع کارکنان با اعلام اقدام به تسویه برای بازنشستگی خود و ضمن تشکر از زحمات کارکنان، با جمع حاضر خداحافظی کرد.

خداحافظی مدیر شبکه قرآن و معارف سیما

به گزارش ایکنا؛ محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف و دبیر شورای معارف سیما با حضور در جمع کارکنان این شبکه و اعلام اقدام تسویه جهت بازنشستگی در پی احترام به قانون، از زحمات کارکنان قدردانی و با آرزوی توفیق روزافزون برای همکاران سابقش از ایشان خداحافظی کرد.

محمدزاده در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار ایکنا ضمن تشکر از همکاری‌های این خبرگزاری با این شبکه قرآنی گفت: شبکه قرآن سیما طی این مدت در تعامل خود با نهادها و سازمان‌های فرهنگی و قرآنی مختلف و برنامه‌سازی در زمینه‌های متعدد از حالت صرف یک شبکه تلویزیونی به یک نهاد قرآنی مؤثر تبدیل شد که امیدوارم دوستان با همین ترازی که در شبکه قرآن و معارف سیما به وجود آمده، اقدامات مؤثر بعدی را ادامه دهند.
محمدزاده با بیان اینکه بنده در همه مواقع شاگرد و خادم قرآن بوده، هستم و ان‌شاء الله خواهم بود، تصریح کرد: فعالیت قرآنی خود را ادامه خواهم داد و به عنوان یک خادم قرآن در کنار جامعه قرآنی خواهم بود.
محمدزاده که از مدیران فعال این شبکه به شمار می‌آمد، مورد قدردانی و سپاس زبانی کارکنان شبکه قرار گرفت.

یادآوری می‌شود، محمدحسين محمدزاده با حكم معاون سيمای رسانه ملی به تاریخ 19 تیر 95 مدير شبكه تلويزيونی قرآن و معارف سيما شد.
از سوابق محمدزاده در حوزه رسانه، مديريت راديو معارف از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۷، راه‌اندازی و تأسيس راديو معارف انگليسی در سال ۱۳۸۶، راه‌اندازی و مديريت راديو تلاوت از سال ۱۳۹۱ و مديريت راديو قرآن از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۵ را می‌توان برشمرد.

خداحافظی مدیر شبکه قرآن و معارف سیمادر پایان این خداحافظی، عکس دسته‌جمعی به رسم یادبود در مقابل ساختمان شبکه قرآن و معارف سیما با کارکنان شبکه انداخته شد.
انتهای پیام

captcha