افتتاح نمایشگاه کتاب ساری با شعار «حال خوش خواندن»
کد خبر: 3765046
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

افتتاح نمایشگاه کتاب ساری با شعار «حال خوش خواندن»

گروه معارف - ۲۶ امین نمایشگاه کتاب ساری با شعار «حال خوش خواندن» امروز ۲۷ آبان‌ماه با حضور دادستان مرکز استان افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه کتاب ساری با شعار «حال خوش خواندن»

به گزارش ایکنا مازندران، حمید رضا عشریه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ساری امروز 27 آبان‌ماه در آیین گشایش 26 امین نمایشگاه کتاب ساری با اشاره به اینکه شعار نمایشگاه کتاب امسال «حال خوش خواندن»، است، اظهار کرد: این نمایشگاه در راستای ترویج و توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی از 27 آبان تا 3 آذر از ساعت 9 صبح تا 8 شب در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان دایر است. 

وی با بیان اینکه کتاب‌ها در این نمایشگاه با تخفیف 20 تا 40 درصد عرضه می‌شود، افزود: این نمایشگاه با 37 غرفه و با حضور 60 ناشر در حوزه‌های فنی و مهندسی، رمان، دینی، مذهبی و حوزه‌های علمیه از امروز مهیای بازدید علاقه‌مندان است. 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ساری، با اشاره به اینکه روند مطالعه در عصرهای مختلف متفاوت بوده است،  تصریح کرد:  در دنیای سنتی اطلاعات و دانش سینه به سینه منتقل می شد اما در دنیای صنعتی  انتقال فرهنگ و دانش از طریق  وسایل ارتباط جمعی و کتب بوده و اکنون این تبادل اطلاعات با ابزارهای الکترونیکی است ولی هنوز هم هیچ ابزاری جایگزین کتاب نمی شود. 
وی از رونمایی چند کتاب فاخر در این نمایشگاه خبر داد و گفت: تجلیل از 20 کتابخوان مازنی در جام باشگاه‌های کتابخوانی، اجرای طرح کتابگرد و  «40 طرح، 40  نویسنده» از دیگر برنام‌‌های هفته کتابخوانی در مازندران است. 
به گزارش ایکنا در این افتتاحیه از کتاب «هم افزایی با رویکرد توانمندسازی ایران» نوشته دکتر سید اکبر ساداتی نخستین دانشجوی دکتری تخصصی استعدادهای برتر در مدیریت منابع خاک، از «شاهنامه بدانیم» نوشته و اینا شتابان و «پسران بهشتی و دختران بهشتی» به نویسندگی حسین غفاری رونمایی شد. 

لازم به ذکر است در افتتاحیه این نمایشگاه  سید یونس حسینی، دادستان مرکز استان مازندران، واحد عبدالهیان، رئیس جهاد دانشگاهی مازندران و نیز رضایی بخشدار مرکزی ساری حضور داشتند. 

انتهای پیام

افتتاح نمایشگاه کتاب ساری با شعار «حال خوش خواندن»

captcha