آسیب‌شناسی كیفیت برگزاری نماز جماعت در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان
کد خبر: 3765047
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵

آسیب‌شناسی كیفیت برگزاری نماز جماعت در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان

گروه فرهنگی ـ مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان این‌که ائمه جماعت باید به مسائل روز جامعه اشراف کامل داشته باشند، ائمه جماعت در واحد‌های تابعه دانشگاه آسیب‌شناسی کیفیت برگزاری نماز جماعت در این واحد‌ها را در برنامه خود قرار دهند.

آسیب‌شناسی كیفیت برگزاری نماز جماعت در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، كارگاه تخصصی ائمه جماعات واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشكی لرستان امروز یک‌شنبه، 27 آبان با حضور مسئول ستاد اقامه نماز استان لرستان و با موضوع راهكارهای جذب حداكثری نمازگزاران و آسیب‌شناسی برگزاری نماز جماعت در ادارات اجرا شد.
حجت‌الاسلام چزاغی، مسئول ستاد اقامه نماز استان لرستان در این كارگاه مباحثی ازجمله تخصیص وقت و زمان كافی برای نماز، محیط و مكان نمازخانه، نوع نگاه مسئولان به برپایی نماز جماعت، حواشی نماز جماعت، پویا شدن نماز جماعت در مساجد محلات را تشریح كرد.
وی همچنین بر ایجاد ارتباط با پرسنل ادارات و به‌روز رسانی اطلاعات ائمه جماعت تاكید كرد.
در ادامه این كارگاه تخصصی که با حضور ۴۰ نفر از ائمه جماعات واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشكی لرستان برگزار شد، حجت‌الاسلام مهدی مرادیان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشكی لرستان، گفت: لازم است ائمه جماعت به مسائل روز جامعه اشراف كامل داشته باشند.
وی افزود: انتظار داریم ائمه جماعت در واحدهای تابعه دانشگاه آسیب‌شناسی كیفیت برگزاری نماز جماعت در این واحدها را در برنامه خود قرار دهند چراکه ارتباط مستمر با پرسنل می‌تواند در برپایی باشكوه نماز جماعت فوق‌العاده مؤثر باشد.
حجت‌الاسلام هادی گراوند، دبیر ستاد اقامه نماز در دانشگاه علوم پزشكی لرستان نیز در این كارگاه بر نقش محوری و اساسی ائمه جماعات در واحدهای تابعه دانشگاه در ایجاد فضای معنوی و تقویت و تحقق سلامت معنوی در این واحدهای اداری تاكید كرد.
وی برگزاری كارگاه‌های تخصصی ائمه جماعات را در به‌روزرسانی اطلاعات آن‌ها بسیار تاثیرگذار دانست.

انتهای پیام

captcha