گزارش یک ساعته مرکز پژوهش‌های مجلس در مورد مقابله با تحریم‌ها
کد خبر: 3765056
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
یوسفیان‌ملا تشریح کرد:

گزارش یک ساعته مرکز پژوهش‌های مجلس در مورد مقابله با تحریم‌ها

گروه اقتصاد ــ عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس، جزئیات جلسه غیرعلنی امروز مجلس با حضور وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه را تشریح کرد.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا، درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس با حضور دژپسند، وزیر اقتصاد، نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و همتی، رئیس کل بانک مرکزی گفت: در این جلسه درباره راهکارهای مقابله با تحریم‌ها و رفع مشکلات اقتصادی کشور، رایزنی و گفت‌وگو شد اما هنوز طرح یا برنامه‌ای از سوی دولت ارائه نشده که مجلس آن را به تصویب برساند.
وی افزود: البته خود دولت دائما جلساتی را در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برگزار و هر هفته در جلسات سران سه قوه در مورد تحریم، سوئیفت و ... بحث و بررسی می‌شود و این جلسات دارای خروجی هم هست.
یوسفیان‌ملا ادامه داد: مصوبات جلسات سران قوا همانند قانون است و هر زمانی هم نیازی به بحث و بررسی موضوعی در صحن علنی مجلس باشد، قطعا همکاری لازم را انجام خواهد داد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تأکید کرد: باید برنامه‌ریزی گستردهای برای مقابله با تحریم صورت گیرد؛ چراکه دشمن همه تلاش خود را برای ضربه زدن به ما به کار گرفته است بنابراین باید مسئولان کشور به‌گونه‌ای عمل کنند که صدمات این تحریم‌ها به خود تحریم‌کنندگان برگردد.
منتخب مردم آمل در خانه ملت یادآور شد: امروز، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، گزارشی بسیار طولانی ارائه داد که بالغ بر یک ساعت طول کشید و این نشان`دهنده توجه مجلس به موضوع مقابله با تحریم‌ها است.
یوسفیان‌ملا در پایان عنوان کرد: وزیر اقتصاد و رئیس‌کل بانک مرکزی هم نظرات خوبی ارائه دادند. در واقع اکنون همه به میدان آمده‌اند و باید منتظر باشیم که در ادامه نتایجی حاصل خواهد شد.
انتهای پیام

captcha