بحث خادم‌یاری رضوی یک ظرفیت فرهنگی در کشور است
کد خبر: 3765065
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

بحث خادم‌یاری رضوی یک ظرفیت فرهنگی در کشور است

گروه اجتماعی ـ معاون امداد مستضعفین آستان قدس رضوی خادم‌یاری رضوی را فرصتی برای خدمت به نیازمندان دانست و آن را یک ظرفیت فرهنگی در کشور توصیف کرد.

بحث خادم‌یاری رضوی یک ظرفیت فرهنگی در کشور است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مصطفی خاکسار‌قهرودی، معاون امداد مستضعفین آستان قدس رضوی امروز، 27 آبان‌ماه در نشست با خادمیاران نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه خدمت به مردم در این مجموعه یک توفیق و ظرفیت است، اظهار کرد: باید قدردان فرصتی باشیم که در اختیار ما قرار داده شده تا از این طریق خدمت کنیم.
وی با اشاره به اینکه بسیاری در کشور نیازمند به کمک و خدمت هستند، افزود: وقتی نیازمندان در بخش‌های مختلف مساعدت‌های خود را از دست خادمان دریافت می‌کنند این امر را به‌گونه‌ای دیگر می‌نگرند.
خاکساری‌قهرودی خطاب به خادمیاران نمایندگی آستان قدس رضوی گفت: فرصتی ناب و طلایی در اختیار شما قرار گرفته که باید از آن به نحو احسن در مسیر خدمت به مردم بهره گرفت.
معاون امداد مستضعفین آستان قدس رضوی اظهار کرد: این امر فرصتی است برای اینکه افراد بتوانند با استفاده از آن در مدار خدمت قرار گیرند.
وی تصریح کرد: خادمیاری رضوی یک ظرفیت فرهنگی در کشور است و این حرکت هرچه وسیعتر و پرحجم‌تر باشد به همان میزان شاهد رشد و تعالی در جامعه خواهیم بود.
انتهای پیام

captcha