فعالیت ۴۰ کانون آستان قدس رضوی در کرمانشاه
کد خبر: 3765096
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸

فعالیت ۴۰ کانون آستان قدس رضوی در کرمانشاه

گروه اجتماعی ـ مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: در عرصه جهادی استان ۴۰ کانون آستان قدس رضوی فعالند که ۳۲ کانون از این تعداد در حال فعالیت و ۸ کانون در حال فعال‌سازی است.

فعالیت 40 کانون در عرصه جهادی استان کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حسن موحد، مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه روز گذشته، 27 آبان‌ماه در نشست با خادمیاران نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، گفت: با همت آستان قدس رضوی امسال سه موکب با شعار «خادمیاران در خدمت زوار اربعین» برپا و به زوار اربعین خدمت‌رسانی کردند.
وی با اشاره به خدمات این نهاد، اظهار کرد: در عرصه جهادی در استان 40 کانون داریم که 32 کانون فعال و هشت کانون در حال فعال‌سازی است.
موحد تصریح کرد: استان کرمانشاه به 40 منطقه تقسیم شده و هر منطقه یک خادم دارد که زیرمجموعه هر خادم منطقه، هشت خادم محله است.
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی و استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال یک هزار و 219 نفر با شرکت در اردوهای جهادی 15 هزار و 132 نفر روز خدمت انجام دادند.
وی به فعالیت‌های اردوهای زیارتی این نهاد نیز اشاره و اظهار کرد: منظم‌ترین کاروان‌ها متعلق به استان کرمانشاه است و در این قالب 9 هزار و 256 زائر اولی به صورت 210 کاروان به مشهد مقدس اعزام شدند.
موحد به اقداماتی دیگر از جمله کمک به دانش‌آموزان نیازمند اشاره کرد و افزود: در بحث مهر تحصیلی یک هزار و 188 نفر در استان توسط آستان قدس پوشش داده شدند.
انتهای پیام

captcha