پروژه ستاره‌های درخشان آغاز شد
کد خبر: 3765134
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

پروژه ستاره‌های درخشان آغاز شد

گروه جهاد و حماسه ــ مراسم افتتاحیه پروژه فیلم سینمایی ستاره‌های درخشان با حضور جمعی از بازیگران در سالن هویزه برگزار شد.

پروژه ستاره‌های درخشان آغاز شد
به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ مراسم افتتاحیه پروژه فیلم سینمایی ستاره‌های درخشان با حضور جمعی از بازیگران امروز یکشنبه، ۲۷ آبان‌ماه در سالن هویزه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برگزار شد. محمود مقامی کارگردان، فرهاد پاک نیا تهیه کننده و سولماز حصاری از بازیگران کشورمان، در این مراسم حضور داشتند.
مقامی کارگردان این اثر در بخشی از برنامه، گفت: این کار بزودی کلید خواهد خورد و از چند روز دیگر همه با انرژی بدون وقفه و مشکل به سراغ کار خواهیم رفت. در ستاره‌های درخشان به شهدای سال ۶۵ لرستان پرداخته می‌شود که در حاشیه آن نیز مسائل دیگری وجود دارد. امیدواریم یک کار آبرومندانه را بتوانیم ارائه دهیم.
این فیلم با عنوان عملیات حاج عمران با موضوع شهدای لرستان کلیک خواهد خورد. رزمندگان لرستان در عملیات «حاج عمران» با تقدیم ۳۰۰ شهید مانع تصرف پیرانشهر از سوی صدام شدند.  در عملیات حاج عمران رشادت و شهامت لرستان برجهانیان ثابت شد و لشکر ۵۷ معادلات دشمن را به‌هم‌ریخته بود.
فرهاد پاک نیا تهیه کننده این اثر اظهار کرد: من ۷ سال از زندگی خودم را برای این پروژه صرف کردم و استان‌های زیادی را برای این فیلم بررسی کردم. ستاره درخشان یک قصه نیست، یک روایت از ۳۰۰ شهید است. خوشحالم که این پروژه بعد از مشکلات فراوان کلیک خورد و یک فیلمنامه در شان این عزیزان نوشته شد.
انتهای پیام
captcha