نگاه آمریکایی‌ها به دنیا متأثر از اندیشه صهیونیستی است
کد خبر: 3765172
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱

نگاه آمریکایی‌ها به دنیا متأثر از اندیشه صهیونیستی است

گروه سیاسی- جانشین دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: نگاه آمریکایی‌ها به دنیا یک نگاه متاثر از اندیشه صهیونیستی است و هرکس علیه صهیونیسم صحبت کند با او برخورد جدی می کنند.

نگاه آمریکایی‌ها به دنیا متأثر از اندیشه صهیونیستی است

به گزارش ایکنا از کردستان، حسین اکبری، جانشین دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در همایش «حقوق بشر آمریکایی از منظر مقام معظم رهبری» که امروز در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهارکرد: نتیحه جنگ جهانی اول در دنیا تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی و تغییر نظام سلطه از انگلیس به آمریکا بود.
وی افزود: در همان جنگ جهانی اول بیش از ۱۰ میلیون ایرانی را کشتند که حدود ۵۰ درصد از جمعیت ما بود.
جانشین دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی عنوان کرد: جنگ جهانی دوم هم به تشکیل دو بلوک شرق و غرب منجر شد که هر دو جریان متضاد با یکدیگر در یک نقطه اشتراک داشتند که آن هم دین ستیزی و اسلام ستیزی بود.
وی ادامه داد: برای از بین بردن انقلاب اسلامی تازه متولد شده، در جنگ تحمیلی کشورهای خارجی همه سلاح های خود را در اختیار صدام قرار دادند.
اکبری با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها معتقدند که نمایندگان خدا هستند تا دموکراسی موردنظر خود را در دنیا حاکم کنند، تصریح کرد: براساس گزارش حقوق بشر سازمان ملل، در سال ۲۰۱۷ بالغ بر ۴۰ میلیون فقیر در آمریکا زندگی می کنند که بیش از پنج میلیون آنها در فقر مطلق هستند.
وی اعلام کرد: آمریکا بیش از هر کشوری در بخش نظامی هزینه می‌کند و در طول ۲۵۰ سال قدمت این کشور ۲۲۲ سال آن در جنگ های مختلف بوده اند.
جانشین دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با تاکید بر اینکه هرکحا جنگ هست آمریکا هم هست، گفت: آمریکا در یک سال در چندین جنگ در کشورهای مختلف مشارکت می‌کند.
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها ۹۰ کشور را اشغال کرده‌اند و از هیچ کشوری خارج نشده و تنها از کشور عراق خارج شدند که البته به صورت همیشگی ترک نکردند و داعش را بوجود آوردند.
اکبری اعلام کرد: براساس گزارش سازمان ملل بیشترین مرگ و میر کودکان در میان کشورهای توسعه یافته را آمریکا دارد و حدود پنج درصد از مردم آن هم فقط به خدا اعتقاد دارند.
وی افزود: نگاه آمریکایی ها به دنیا یک نگاه متاثر از اندیشه صهیونیستی است و هرکس علیه صهیونیسم صحبت کند با او برخورد جدی می کنند.
جانشین دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی خاطرنشان کرد: امروز قدرت‌های دنیا بر مرکب افراط گرایی و نژادپرستی، به دنبال حذف دیگران و سلطه خودشان در دنیا هستند.
انتهای پیام

captcha