جلسه قرآن اهل بیت(ع) مشهد به روایت تصویر
کد خبر: 3765200
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

جلسه قرآن اهل بیت(ع) مشهد به روایت تصویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه قرآن اهل بیت(ع) با حضور اساتید، قاریان و حافظان ممتاز کشور یکشنبه، 27 آبان در مشهد برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در این جلسه نورانی مهدی رضایی، قاری بین‌المللی و سرپرست گروه تواشیح و مدیحه‌سرایی بین‌المللی فدک‌الزهرا(س) پیش از تلاوت خود و در حضور رضا ملکی، جلسه قرآن پرشور این قاری پیشکسوت در 20 سال گذشته را یادآور شد و شور و اشتیاق خانواده‌ها در مسائل معنوی و کلاس‌های قرآنی آن زمان را شایسته دانست و افزود: بحمدالله خدمات و حمایت‌های استاد ملکی از قرآن‌دوستان همچنان برقرار است اما دیگر خبری از حمایت‌های مسئولان و دستگاه‌های قرآنی نیست.
قاری و مؤذن آستان مقدس رضوی همچنین در ادامه افزود: نوجوانان امروز، مدیران، رهبران و انسان‌سازان جامعه فردای ما هستند، بنابراین اگر می‌خواهیم در آینده مدیران و رهبران قرآنی داشته باشیم باید بتوانیم قدم‌های درستی مطابق با رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای تبلیغ و ترویج علوم و معارف قرآنی برداریم.
در این جلسه پرفیض و فضیلت قرآنی حامد عادل، علیرضا زارع، مجید کارآمد و سبحان رضایی؛ قاری نوجوان از جمله قاریانی بودند که به تلاوت پرداختند و در پایان مهدی رضایی آیاتی از سوره مبارکه قاف را تلاوت کرد که با استقبال فراوان حاضرین در مراسم روبه‌رو شد.
 جلسه آینده در شام میلاد پیامبر اعظم و صادق آل محمد(ص) با حضور قاریان و حافظان ممتاز بین‌المللی و کشوری و در قالب سومین محفل از سلسله محافل قرآنی طنین نور، با مشارکت جلسات قرآن اهل بیت(ع)، جوادالائمه(ع) و مؤسسه قرآنی صراط و به میزبانی محفل قرآنی نورالثقلین در مسجد المهدی(عج) واقع در مشهد، بلوار پیروزی، روبه‌روی پیروزی 61 برگزار می‌شود.
ابراهیم الهی
انتهای پیام
captcha