خرد جمعی مبنای تصمیم‌گیری‌ها خواهد بود
کد خبر: 3765212
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰
استاندار سیستان‌وبلوچستان:

خرد جمعی مبنای تصمیم‌گیری‌ها خواهد بود

گروه اجتماعی - استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: به تنهایی تصمیمی نخواهم گرفت و در تصمیم گیری‌ها از خرد جمعی و شورای معاونین حتماً استفاده خواهم کرد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی استانداری، احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان‌وبلوچستان شب گذشته در جمع فرمانداران و مدیران استان، گفت: عهد و پیمانی به جز کار و خدمت با هیچ کسی نبسته‌ام زیرا توسعه استان نیازمند کار، تلاش و همت عمومی است.
وی افزود: فعلا برنامه‌ای برای تغییر و جابجایی مدیران ندارم و تلاش و عملکرد افراد ملاک تصمیم گیری خواهد بود؛ اما بنا نیست که کسی برای همیشه فرماندار یا مدیر بماند و در جایی که افراد توانمندتر از مدیران فعلی وجود داشته باشند، جابه‌جایی و تغییر نیز با رعایت حرمت و کرامت همکاران انجام خواهد شد.
استاندار اظهار کرد: پذیرش مسئولیت در شرایط فعلی کشور و به ویژه استان کار بسیار سختی بود اما بنده این مسئولیت را به پشتوانه حمایت و همراهی این جمع و سایر دوستان و صاحبنظران استان پذیرفتم.
وی با بیان اینکه توسعه استان نیازمند همت، تلاش و تحرک همه جانبه مسئولان است، افزود: به تنهایی تصمیمی نخواهم گرفت و در تصمیم گیری‌ها از خرد جمعی و شورای معاونین حتماً استفاده خواهم کرد.
موهبتی تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم نیروی کارآمدی برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم و هر یک از مدیران این سیستم نیز تلاش کنند نیروهای انسانی توانمند و همسو با نظام جمهوری اسلامی تحویل جامعه بدهند.
استاندار در پایان ضمن تبریک ایام ماه ربیع الاول و هفته وحدت، ابراز امیدواری کرد با وحدت، همدلی، هم افزایی، ایثار و گذشت هر آنچه خوبی و نیکی است، به ویژه در این استان به اوج برسد.

انتهای پیام

captcha