سیره حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در قاب «مهر و ماه»
کد خبر: 3765215
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

سیره حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در قاب «مهر و ماه»

کانون خبرنگاران نبأ ــ جدیدترین آثار علی بحرینی، هنرمند نقاش بوشهری با موضوع امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) از تولد تا شهادت به همت سازمان بسیج هنرمندان یکشنبه، 27 آبان‌ماه در حوزه هنری گشایش یافت.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نمایشگاه نقاشی «مهر و ماه» شامل تازه‌ترین آثار علی بحرینی، هنرمند نقاش بوشهری عصر یکشنیه، 27 آبان‌ماه به همت سازمان بسیج هنرمندان و با حضور خالق اثر و جمعی از هنرمندان در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری افتتاح شد.

این آثار شامل ۲۰ اثر با موضوع امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) از تولد تا شهادت در اندازه‌های ۱۲۰ در ۸۰ سانتی‌متر است و از تکنیک رنگ و روغن برای تولید آن‌ها استفاده شده است.

علی بحرینی، هنرمند باسابقه استان بوشهر، متولد اول فروردین ۱۳۴۹ بوده و بازنشسته سازمان تبلیغات اسلامی است. این هنرمند از سال ۶۸ هنر نقاشی را به‌صورت حرفه‌ای آغاز و در سال ۸۵ آموزشگاه هنری چشمه را تأسیس کرد.

این نقاش دشتستانی قریب به 30 سال است که به‌صورت حرفه‌ای نقاشی می‌کشد و تاکنون ۱۸ نمایشگاه انفرادی در استان بوشهر و حدود ۱۱ نمایشگاه انفرادی در سراسر کشور برپا کرده است. وی همچنین در ۲۵ نمایشگاه گروهی نقاشی حضور داشته است.

یادآور می‌شود، نمایشگاه نقاشی «مهر و ماه» از ۲۷ آبان تا ۱۷ آذرماه همه روزه به‌جز روز‌های تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۸ میزبان بازدیدکنندگان است.

حدیثه سوختانلو
انتهای پیام

captcha