حفظ قرآن موجب بهره جستن انسان از معارف بلند آن می‌شود
کد خبر: 3765218
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

حفظ قرآن موجب بهره جستن انسان از معارف بلند آن می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر مؤسسه قرآنی امام خمینی(ره) اهر حفظ قرآن را موجب بهره جستن از معارف بلند آن دانست و یادآور شد: حفظ قرآن مجيد و انس با آن، انسان را در مسير عمل به وحی و بهره جستن از معارف بلند آن قرار می‎دهد.

حفظ قرآن موجب بهره جستن انسان از معارف بلند آن می‌شود

سیدحسن حسینلر، مدیر مؤسسه قرآنی امام خمینی(ره) اهر در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: برای انسان مومن و با ایمان چه چیزی می‌تواند زیباتر از سخن گفتن با خداوند باشد و چه واسطه‌ای و هم كلامی بهتر كه آن قرائت قرآن است.
وی حفظ قرآن را موجب بهره جستن از معارف بلند آن دانست و یادآور شد: حفظ قرآن مجيد و انس با آن، انسان را در مسير عمل به وحی و بهره جستن از معارف بلند آن قرار می‎دهد و در نتيجه او را از آتش دوزخ مصون می‎دارد.
حسینلر با اشاره به فرموده امام جعفرصادق(ع) افزود: ایشان می‌فرمایند «درهای معصیت را با گفتن اعوذ بالله من الشیطان الرجیم ببندید و درهای طاعت را با گفتن «بسم الله الرحمن الرحیم» باز کنید و این از آداب قرائت قرآن است».
مدیر مؤسسه قرآنی امام خمینی(ره) اهر، تأکید کرد: قرآن دريای بيكران حقايق و فضائل است و عمل به قرآن امری اساسی است و اميدواريم با اهتمام به مفاهيم قرآنی بتوانيم در تمام مراحل زندگی به سر منزل مقصود برسيم.

انتهای پیام

captcha