اعزام ۱۲۰ دانش‌آموز دختر چاروسایی به مناطق عملیاتی
کد خبر: 3765222
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳

اعزام ۱۲۰ دانش‌آموز دختر چاروسایی به مناطق عملیاتی

گروه فرهنگی ـ ۱۲۰ دانش‌آموز دختر دوره متوسطه چاروسا به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

اعزام 120 دانش‌آموز دختر چاروسایی به مناطق عملیاتی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، محسن بدرقه، فرمانده حوزه مقاومت چاروسا روز گذشته، 27 آبان‌ماه در حاشیه اعزام دانش‌آموزان چاروسا به مناطق عملیاتی، اظهار کرد: اعزام این قشر به سرزمین‌های ایثار و شهادت سبب تقویت دینداری و افزایش بصیرت آنها می‌شود.
وی افزود: این اعزام‌ها از عظیم‌ترین و تأثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی است و دفاع مقدس درخشان‌ترین نقطه تاریخ معاصر بوده و باید زوایای پیدا و پنهان آن برای نسل آینده‌ساز بازگو شود.
فرمانده حوزه مقاومت چاروسا اضافه کرد: این دانش‌آموزان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی جنوب از جمله اروند، شلمچه، عملیات رمضان، دهلاویه، هویزه و همچنین از رزمایش تدارک دیده شده بازدید می‌کنند.
همچنین، محمد شکوهی، رئیس آموزش و پرورش چاروسا نیز بیان کرد: تداوم راه شهدا، جانبازان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همین برگزاری رهیان نور است که بتوانیم به بهترین نحو برگزار کنیم و این حرکت می‌تواند پیوند نسل اول انقلاب با نسل‌های جدید و آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس باشد.
وی درادامه تصریح کرد: راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت دوران دفاع مقدس و آشنایی دانش آموزان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های شهدا و مقابله با تهدیدات و تهاجم فرهنگی دشمن است.
انتهای پیام

captcha