آموزش 17 هزار قرآن آموز در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز
کد خبر: 3765239
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

آموزش 17 هزار قرآن آموز در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، گفت: در حال حاضر در مجموعه‌های فرهنگی شهرداری ۱۷ هزار قرآن آموز داریم که مشغول آموزش قرآن هستند.

آموزش 17 هزار قرآن آموزش در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، عصر روز گذشته 27 آبان ماه  در اولین مراسم سلسله همایش‌های «جامعه مهدوی وظایف و مسئولیت‌ها« در فرهنگسرای بزرگ الغدیر گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز سالانه ۳ هزار برنامه برای یک میلیون و ۳۰۰ شهروند تبریزی برگزار می‌کند.

وی افزود: فعالیت ۱۲۷ مرکز فرهنگی، ۲۱ فرهنگسرا، ۱۷ خانه سلامت، ۷ پارک بانوان، ۳۱ کتابخانه، ۲۲ سالن ورزشی، ۵ موزه و خانه موزه برای معرفی مفاخر و مشاهیر کهن شهر تبریز، از ظرفیت‌های فرهنگی شهرداری تبریز محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام حمیدی، گفت: اولین اولویت فرهنگی شهرداری تبریز، تقویت باورهای دینی است که در این راستا در مجموعه‌های فرهنگی شهرداری ۱۷ هزار قرآن آموز مشغول آموزش هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز تاکید کرد: تجلیل از ۲۴ حافظ کل قرآن و جشن تعلیم ۵ هزارمین قرآن آموز بی سواد از جمله فعالیت های است که شهرداری تبریز در حوزه قرآن انجام داده است.

وی با بیان اینکه، دومین اولویت ما تقویت خوی و منش شهرنشینی و آموزش فرهنگ شهروندی و اجتماعی شدن است، افزود: همچنین تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری تبریز است که افتخار م‌ کنیم با تمرکز بر این برنامه‌ها امروز صاحب شهری بدون معتاد متجاهر و بدون کودک کار باشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: این موفقیت‌ها نشان از مدیریت هماهنگ شهرداری تبریز دارد و تلاش خواهیم کرد با تدوین برنامه بلند مدت برای ۲۰ سال آینده شهری بدون زندان و زندانی داشته باشیم و یقین داریم با همت مسوولان و همکاری شهروندان این امر دست یافتنی است.

انتهای پیام

captcha