اقدام قرآنی بانوی چینی پس از آزادی از زندان
کد خبر: 3765240
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

اقدام قرآنی بانوی چینی پس از آزادی از زندان

گروه بین‌الملل ـ یک بانوی چینی که به حبس ابد در زندان دبی محکوم شده بود، پس از آزادی از زندان، اقدام به راه‌اندازی مرکز آموزش حفظ قرآن در کشور خود کرد.

حرکت ارزشمند قرآنی بانوی چینی پس از آزادی از زندان

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری alroeya.ae؛ جمیلة الزعابی، مدیر زندان زنان در دبی با اعلام این خبر تصریح کرد: این بانوی چینی پس از ورود به زندان دبی، در حلقه‌های آموزش‌های دینی و حفظ قرآن شرکت کرد و تمایل زیادی به گرایش به اسلام پیدا کرد، به گونه‌ای که بعد از چندماه مسلمان شدن خود را اعلام و شروع به حفظ کامل قرآن کرد.

وی با بیان این که این امر موجب تخفیف مجازات و در نهایت آزادی این بانوی چینی شد، اظهار کرد: او پیش از آزادی، مسئولان زندان را از نیت خود برای افتتاح یک مرکز آموزش حفظ قرآن در چین مطلع کرد و پس از آزادی توانست خانواده خود را نیز مسلمان و یک مرکز بزرگ حفظ قرآن تأسیس کرده و جلسات آموزش علوم دینی و فقهی در کشور خود سازماندهی کند.

الزعابی در ادامه افزود: تاکنون پنج نفر از زندانیان زن خارجی در زندان زنان دبی موفق شده‌اند پس از آزادی با استفاده از مهارت‌هایی که در زندان آموخته بودند طرح‌های خاصی را در کشور خود به سرانجام رسانده و مسیر موفقیت را بپیمایند.

انتهای پیام

captcha