اجرای طرح «همیار آب» در۳۰۰ دبستان کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3765246
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

اجرای طرح «همیار آب» در۳۰۰ دبستان کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ـ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح همیار آب در بیش از ۳۰۰ دبستان استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی لدنی‌نژاد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد امروز، 28 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آموزگاران همواره در صف اول ترویج مسائل فرهنگی به نسل‌های آینده و دانش‌آموزان قرار داشته‌اند.
وی هدف از برگزاری این کارگاه‌های آموزشی را آشنایی هرچه بیشتر قشر فرهنگی با واقعیت‌ها در زمینه آب دانست و عنوان کرد: باید از طرق مختلف این هشدار به مردم و نسل‌های آینده داده شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در دهه اخیر شاهد کاهش شدید منابع آبی بوده ایم و علاوه بر تغییرات اقلیمی و بروز پدیده خشکسالی، استفاده بی رویه از منابع آبی موجب ایجاد وضعیت کنونی شده است.
لدنی‌نژاد تصریح کرد: حرکت در مسیر باورپذیری و ایجاد حس مسئولیت پذیری در زمینه کم آبی از اصلی ترین اهداف برنامه‌های فرهنگی است و پذیرش واقعیت‌های موجود در زمینه کم آبی می‌تواند اثرگذاری هرچه بیشتر در این زمینه داشته باشد.
وی یادآور شد: طرح همیار آب به عنوان یکی از پنج طرح موفق در وزارت نیرو در زمینه فرهنگی است و شرکت آب و فاضلاب استان نیز به نوبه خود توانسته با همکاری آموزش و پرورش استان از استان‌های پیش رو در زمینه اجرای طرح همیار آب باشد.
انتهای پیام

captcha