رونمایی از ١٣ کتاب در نمایشگاه کتاب لرستان
کد خبر: 3765274
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

رونمایی از ١٣ کتاب در نمایشگاه کتاب لرستان

گروه فرهنگی ـ از ١٣ کتاب تازه منتشر شده توسط انتشارات هاویر خرم‌آباد و پارس‌تک بروجرد در دوازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان رونمایی شد .

رونمایی از 13 کتاب جدید در نمایشگاه کتاب لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، یک‌شنبه، بیست و هفتم آبان در دومین روز از دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب لرستان از ١٣ کتاب تازه منتشر شده توسط انتشارات هاویر خرم‌آباد و پارس‌تک بروجرد در سالن نشست‌های تخصصی و برنامه‌های فرهنگی این نمایشگاه رونمایی شد .

در این مراسم کتاب‌های «چالش آموزش ریاضی» نوشته احمدرضا شاکرمی، رضا لطفی‌پور و رضا دارابیان، «ریاضیات کاربردی» اثر احمد شاکرمی، «یادگیری علوم تجربی پایه هشتم»، «عفونت های انگلی و قارچی در کودکان» نوشته فریبا طرهانی و قباد حیدری، «مروری بر برخی بیماری‌های گوارش و کبد کودکان» اثر شکوفه احمدپور و پریسا رحمانی، «صنایع دستی لرستان» نوشته پروین مراحمی و «بیماری‌های شایع پوست در کودکان و نوجوانان» اثر فریبا طرهانی و قباد حیدری، همگی از انتشارات هاویر رونمایی شد.
تازه‌ترین کتاب‌های انتشارات پارس‌تک بروجرد شامل «مشاهیر و مفاخر بروجرد» و «چهل شاعر بروجرد» هر دو از احمد معطری، «تسلا نابغه کمتر شناخته شده» اثر حسن نیک‌نژاد، «با عشق با بغض» نوشته امین گودرزی، «فرهنگ‌واره موضوعی ادبیات» نوشته محمدرضا ساکی و «فناوری تولید شکر از چغندر قند» اثر عباس عطایی نیز رونمایی شد.

انتهای پیام

 

captcha