برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی در کرمان توسط بسیج
کد خبر: 3765277
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸
ابوحمزه اعلام کرد:

برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی در کرمان توسط بسیج

گروه اجتماعی - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: همایش سبک زندگی اسلامی و انجام مشاوره رایگان به زوج‌های جوان و طرح هر مسجد یک حقوقدان از جمله برنامه‌های در دستور کار بسیج است.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیروز دوشنبه، 28 آبان در نشست خبری به‌مناسبت هفته بسیج گفت: هر دستگاهی که در راستای خدمت به مردم و حل مشکلات آنها قدم بردارد به ویژه قشر محروم وظیفه ما حمایت و کمک به آنها است.
وی با تأکید بر اینکه مطالبه‌گری در رأس کار رسانه‌ها قرار گیرد، افزود: هر کس در حیطه مسئولیت باید تکلیف خود را انجام دهد و همه مسئولان باید در دسترس و پاسخگو باشند و از پاسخگویی به رسانه‌ها طفره نروند.
ابوحمزه بسیج را مظهر ایستادگی دانست و بیان کرد: پیشرفت، وحدت و خدمت شعار امسال هفته بسیج است که با هدف بازنمایی فعالیت‌ها طی 40 سال در ابعاد مختلف است و بهره‌گیری از تقارن هفته بسیج با میلاد پیامبر(ص) و هفته وحدت و تقویت روحیه نشاط و خدمت‌رسانی بسیحیان از دیگر اهداف است.
وی از خدمات پزشکان در مساجد و تکایا که با محوریت بسیج جامعه پزشکی انجام می‌شود خبر داد و تصریح کرد: همایش سبک زندگی اسلامی و انجام مشاوره رایگان به زوج‌های جوان و طرح هر مسجد یک حقوقدان از جمله برنامه‌های در دستور کار است.
ابوحمزه با اشاره به فعالیت 300 گروه جهادی در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ... در استان گفت: طی یک سال گذشته 300 صندوق تسهیل‌گری راه‌اندازی کردیم و بدون دخل و تصرف سپاه و تنها توسط مردم انجام می‌شود.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به ساخت 746 واحد مسکونی برای محرومان زیر پوشش کمیته امداد استان توسط سپاه افزود: درصدد هستیم این واحدهای مسکونی را سال آینده تحویل بدهیم و طرح‌های اقتصادی مقاومتی از جمله پرورش قارچ، دام و کارگاه خیاطی و .. در شهرستان‌های استان فعال است.
ابوحمزه با اشاره به برگزاری نشست‌های روشنگری برای اقشار مختلف با موضوع دستاوردهای مختلف بسیج در انقلاب تأکید کرد: رسانه‌ها حلقه ارتباط مردم و مسئولان هستند و اتوبوس مطالبه‌گری در استان کرمان که توسط بسیج رسانه راه‌اندازی شده به حد مطلوب نرسیده و هنوز نتوانستیم برخی مدیران کل را سوار آن کنیم.
انتهای پیام

captcha