انقلاب اسلامی؛ بزرگ‌ترین اتفاق قرن حاضر
کد خبر: 3765319
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد:

انقلاب اسلامی؛ بزرگ‌ترین اتفاق قرن حاضر

گروه اجتماعی ـ انبارلویی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین اتفاق قرن حاضر است که می‌توان آن را برای جهانیان به‌عنوان الگو نشان داد، گفت: رسانه‌ها وظیفه‌ دارند برای اطلاع‌رسانی در حوزه پیشرفت‌های چشمگیر کشور با روایتی صادقانه رشد کشور را در معرض قضاوت عادلانه قرار دهند.

انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین اتفاق قرن حاضر/ تحریم مسئله تازه‌ای برای ملت ما نیست

به گزارش ایکنا از قزوین، سعید انبارلویی، مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در نشست خبری که پیش از ظهر امروز، ۲۸ آبان‌ماه به‌منظور تشریح برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن جلسات صداوسیمای استان برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین در عرصه‌های مختلف پتانسیل بالایی دارد که متأسفانه هنوز در برخی حوزه‌ها ناشناخته مانده است.
وی افزود: در حوزه مفاخر برجسته نیز در تاریخ استان چه در دوران انقلاب اسلامی و چه پیش از آن ‌می‌توان افراد شاخصی را رصد کرد که نیاز است برای ادای حق آن‌ها فعالیت خود را بیشتر کنیم.
انبارلویی تصریح کرد: برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید استان قزوین که ماحصل سال‌ها فعالیت، همت و همدلی تمام استان بود، امروز به یک الگو و تراز فاخر در کشور تبدیل‌شده تا دیگر استان‌ها از آن بهره ببرند.
وی با بیان اینکه نیاز است همت و همدلی مسئولان که در طول برگزاری کنگره شهدا به وجود آمد همچنان ادامه یابد، خاطرنشان کرد: اگر این همدلی ادامه داشته باشد بی‌شک شاهد رفع بسیاری از مشکلات خواهیم بود.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین تشریح کرد: انقلاب اسلامی کاملاً متعلق به مردم است و در مبانی شکل‌گیری آن و عرصه‌های مختلف، توجه به مردم و مستضعفان در سایه دین اسلام می‌توان این نقش برجسته را مشاهده کرد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین عنوان کرد: تحریم برای ما مسئله تازه‌ای نیست و از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد آن هستیم چراکه دشمن تلاش دارد جلوی برنامه توسعه و پیشرفت کشورمان را با ضربه زدن به رویکردها و شاخص‌های انقلاب اسلامی بگیرد که تاکنون توفیقی نداشته‌اند.
وی تأکید کرد: در ۴۰ سال گذشته تاکنون شاهد پیشرفت‌های بسیار کشورمان در حوزه‌های مختلف هستیم که شاهد این مدعا را می‌توان در اعترافات و مستندات تمامی جهانیان مشاهده کرد.
انبارلویی مطرح کرد: امروز کشورمان جزو کشورهای توسعه‌یافته جهان به شمار می‌رود و سرمایه‌های اجتماعی در آن کاملاً پویا شده است.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها وظیفه‌دارند برای اطلاع‌رسانی در حوزه پیشرفت‌های چشمگیر کشور با روایتی صادقانه رشد کشور را در معرض قضاوت عادلانه قرار دهند، اضافه کرد: بزرگ‌نمایی مشکلات بدون توجه به توفیقات حاصله از جانب انصاف به‌دور است.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین یادآور شد: نگاه به پیشینه کشورمان درگذشته می‌تواند ما را در قضاوت صحیح نسبت به آنچه در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی گذشته هدایت کند.
انبارلویی اشاره کرد: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین اتفاق قرن حاضر است که می‌توان آن را برای جهانیان به‌عنوان الگو نشان داد.
وی تأکید کرد: صداوسیمای مرکز قزوین از زمان شکل‌گیری خود در دولت‌های مختلف تلاش دارد تا زمینه انعکاس فعالیت‌های صورت گرفته را از زبان مسئولان دولتی روایت کند.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین ابراز کرد: تلاش ما بر این بود که علاوه بر توفیقات حاصله در استان در طول انقلاب اسلامی بر مسیرهای مختلف و مشکلات هم گریزی داشته باشیم تا بتوانیم زمینه‌ای برای حل آن ایجاد کنیم.
انبارلویی در پایان یادآور شد: باید تلاش کنیم از تمام ظرفیت‌های موجود برای استان بهره ببریم و رسالت خود را برای تبیین آنچه در طول انقلاب اسلامی اتفاق افتاده را انجام دهیم.
انتهای پیام

captcha