عملیاتی شدن آیه «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا» در کنگره شهدای قزوین
کد خبر: 3765326
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

عملیاتی شدن آیه «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا» در کنگره شهدای قزوین

گروه سیاست و اقتصاد ـ نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: در برنامه‌های کنگره شهدا آیه «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا» متجلی شد و همه دست‌به‌دست هم دادند تا این برنامه باشکوه هرچه بیشتر انجام شود.

عملیاتی شده آیه «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا» در کنگره شهدای قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین صبح امروز، 28 آبان‌ماه در نشستی که به‌مناسبت هفته بسیج با جمعی از بسیجیان داشت، ضمن بیان اینکه الحمدالله کنگره سه‌هزار شهید استان به‌خوبی برگزار شد، اظهار کرد: پرچم‌داران انجام این برنامه باشکوه که صاحب آن خود شهدا بودند، زحمات بسیاری کشیدند که جای تقدیر دارد.
وی افزود: بعد از برگزاری این برنامه باید خداوند را شاکر باشیم که توفیق آن را به ما داد که در راه شهدا گامی بلند برداریم.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تأکید کرد: در برنامه‌های کنگره شهدا آیه «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا» متجلی شد و همه دست‌به‌دست هم دادند تا این برنامه باشکوه هرچه بیشتر انجام شود.
وی تصریح کرد: شهیدان دست ما را گرفتند و خودشان در این راه به ما کمک کردند، چراکه آن‌ها در تاریخ ماندگار و جاویدان هستند.
آیت‌الله عابدینی با اشاره به اهمیت بسیج بیان کرد: روح بسیجی در حال درخشش است و سیاهی لشگر دشمن آن را برجسته می‌کند و در حقیقت بسیج شجره طیبه‌ای است که اصل آن ثابت بوده و به کلام خداوند وصل است.
وی بابیان اینکه کربلا دانشگاه پرورش‌دهنده روحیه بسیجی است، عنوان کرد: امیدی که رهبر معظم انقلاب به ادامه راه انقلاب دارند، نشات گرفته از کلام رسول‌الله(ص) است که در هنگام جنگ خندق فرمودند «من در زدن جرقه این سنگ شکستن کاخ‌های سرخ را می‌بینم».
این مسئول یادآور شد: امروز به مدد خداوند و تکیه بر روحیه بسیجی ما از صهیونیست‌ها عبور کرده‌ و به سمت نابودی عقبه‌های بعدی آن در حرکت هستیم.
امام‌جمعه قزوین با اعلام اینکه صهیونیست‌ها امروز به مرده تبدیل‌شده‌اند، گفت: خیلی وقت‌ها دشمن آتش جنگی را روشن می‌کند اما خداوند آن را به نفع جریان حق خاموش می‌کند.
وی اضافه کرد: باید تلاش کنیم عواملی که منجر به تأثیرگذاری در ما می‌شوند را بشناسیم و بدان سمت حرکت کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان در پایان بابیان اینکه بدانیم قرآن بسیجی پرور و نهج‌البلاغه شجاعت‌پرور است، یادآور شد: اثر بسیجی بودن باید در صفوف نماز جمعه و جماعت نشان داده شود.

انتهای پیام

captcha