برگزاری مسابقه ‌«خانواده و حقوق فرزندان از منظر قرآن و احادیث» در قزوین
کد خبر: 3765339
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

برگزاری مسابقه ‌«خانواده و حقوق فرزندان از منظر قرآن و احادیث» در قزوین

گروه فرهنگی ـ مسابقه کتاب‌خوانی «خانواده و حقوق فرزندان از منظر قرآن و احادیث» به مناسبت هفته کتاب در قزوین برگزار می‌شود.

مسابقه کتاب‌خوانی «خانواده و حقوق فرزندان از منظر قرآن و احادیث» برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، با توجه به اهمیت مطالعه و لزوم ترویج این امر ‌بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان و به مناسبت هفته کتاب، مسابقه کتاب‌خوانی «خانواده و حقوق فرزندان از منظر قرآن و احادیث» به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری استان قزوین برگزار می‌شود.
این مسابقه کتاب‌خوانی ویژه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد این استان است و اعضای کانون‌ها می‌توانند با تهیه این کتاب و سؤالات آن که در کانال دبیرخانه کانون‌های مساجد قزوین قرار داده شده است، نسبت به شرکت در این مسابقه اقدام کنند.
شرکت‌کنندگان تا چهارم آذرماه سال جاری مصادف با میلاد پیامبر گرامی اسلام فرصت دارند تا پاسخ‌های صحیح را به‌صورت یک شماره 10 رقمی(از چپ به راست) همراه با نام شهرستان به شماره 10008940281 پیامک کنند که به پنج نفر برتر در این مسابقه کارت هدیه 2 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.
به گزارش ایکنا، کتاب «خانواده و حقوق فرزندان از منظر قرآن و احادیث» تألیف سیدحسین سجادی‌بافقی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران است که در آن به اهمیت ازدواج و تشکیل خانواده در اسلام، خلقت انسان، ابعاد وجودی و مراحل رشد وی، کودک هدیه الهی و حقوق کودکان اشاره‌شده است.
انتهای پیام

captcha