۲۰ اثر در همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی» تجلیل می‌شود
کد خبر: 3765340
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

۲۰ اثر در همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی» تجلیل می‌شود

گروه اجتماعی - دبیر اولین همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی» از ارائه ۵۲ مقاله در این همایش خبر داد و گفت: در این همایش از ۲۰ اثر برگزیده تجلیل می‌شود.

20 اثر در همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی» تجلیل می‌شوند

به گزارش ایکنا از یزد، سعیده بهادرزاده، معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد صبح امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: فراخوان اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی پنجم اردیبهشت‌‌ماه امسال منتشر شد.
وی ادامه داد: دو هزار و 199 اثر به دبیرخانه همایش در یزد ارسال شد که از این تعداد 415 مقاله علمی، 118 فیلم کوتاه، 145 اثر در بخش آواها و نواهای بومی محلی، 125 اثر در زمینه دکلمه خوانی، 235 اثر قصه گویی و 387 نفر در بخش عکس که در این بخش یک هزار و 161 اثر بوده است.
بهادر زاده افزود: از تعداد 415 مقاله علمی 200 مقاله پذیرفته شد که 52 مقاله برای سخنرانی در روزهای همایش ارائه خواهد شد و با اتمام داوری تا 20 آبان، از 20 اثر برگزیده در این همایش تجلیل خواهد شد.
دبیر اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی گفت: متاسفانه مساله هویت در دوران کودکی مورد توجه خاص نبوده و خوشبختانه در حال حاضر موجی ایجاد شد که این دوران مورد توجه بیشتری باشد و امیدواریم این همایش آغازی باشد برای این ادامه این راه.
وی همچنین از برگزاری 11 کارگاه جنبی در حاشیه این همایش خبر داد و گفت: این کارگاه ها در محل دانشگاه یزد و نزدیک به 3 هزار و 800 نفر ساعت آموزش را خواهیم داشت.
بهادرزاده با اشاره به حضور 150 مهمان خاص در این همایش بیان کرد: وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی، مدیران کل آموزش و پرورش و معاونان آموزش ابتدایی، رؤسای نواحی آموزش و پرورش استان‌ ها و جمعی از مربیان و آموزگاران دوره پیش‌ دبستانی در این همایش حضور دارند.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد تصریح کرد: در حاشیه این همایش پکیجی از مقالات برگزیده و کارگاه‌ های جنبی در قالب بسته آموزشی به شرکت کنندگان ارائه و در پایان به کل کشور ارسال می شود.

انتهای پیام

captcha