رونمایی از کتاب «مکانیک سیالات مهندسی» در اسفراین
کد خبر: 3765343
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

رونمایی از کتاب «مکانیک سیالات مهندسی» در اسفراین

گروه اجتماعی - مدیر پژوهشی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین گفت: به‌مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی از کتاب «مکانیک سیالات مهندسی» ترجمه محمد حاتمی عضو هیئت علمی این مجتمع رونمایی خواهد شد.

رونمایی از کتاب «مکانیک سیالات مهندسی» در مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین

زهرا جمیلی، مدیر پژوهشی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: نمایشگاه کتاب از 26 تا 30 آبان‌ماه به‌مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی در این مجتمع برپا می‌شود.
وی با اشاره به رونمایی از یک جلد کتاب در این هفته، افزود: به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی از کتاب« مکانیک سیالات مهندسی» ترجمه دکتر محمد حاتمی عضو هیات علمی این مجتمع رونمایی خواهد شد.
وی بیان کرد: این کتاب نوشته «اچ. یاماگوچی» و ترجمه « دکتر سید ابراهیم قاسمی و دکتر محمد حاتمی است که توسط انتشارات دانشگاه حکیم سبزواری با همکاری مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین به چاپ رسیده است.
جمیلی گفت: در این هفته یک دوره مسابقات کتابخوانی با موضوع چکیده ای از کتاب «چه نیازی به علی (ع) است؟» نوشته دکتر علی شریعتی برگزار می شود که به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.
وی با اشاره به دیگر برنامه های این هفته ،اظهارکرد:50 درصد تخفیف ویژه خرید کتاب های اعضای هیات علمی مجتمع و کاهش 50 درصد از حق عضویت در کتابخانه مجتمع برای دانشجویان در روز 28 آبان از دیگر برنامه ها است.
انتهای پیام.

captcha