تقویت روحیه دفاع همه‌جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی
کد خبر: 3765346
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
پازدار تاکیدکرد:

تقویت روحیه دفاع همه‌جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی

گروه فرهنگی ـ معاون هماهنگکننده سپاه لرستان با تاکید بر تقویت روحیه دفاع همه‌جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، رویکرد ما در هفته بسیج این است که نقش بسیج را در خلق اقتصاد مقاومتی تبیین کنیم.

پازدار

به گزارش ایکنا از لرستان، علی‌حسین پازدار، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، دوشنبه، 28 آبان‌ماه، در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج در لرستان، گفت: «بسیج؛ مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت»، شعار هفته بسیج در سال‌جاری است.
وی با اشاره به آغاز برنامه‌های هفته بسیج از 29 آبان‌ماه، اظهار کرد: ازجمله سیاست‌ها و رویکردهای هفته بسیج در سال 97 می‌توان به تقویت روحیه جهادی و استکبارستیزی بین بسیجیان و آحاد مردم اشاره کرد به این معنی که ما می‌خواهیم روحیه دفاع همه‌جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی را در همه حوزه‌ها تقویت کنیم. پازدار تبیین نقش بسیج در خلق اقتصاد مقاومتی را سیاست دیگر هفته بسیج دانست و ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، رویکرد ما در هفته بسیج این است که نقش خود را در حوزه اقتصاد مقاومتی تبیین کنیم.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید بر فراهم کردن زمینه معرفی آثار و برکات بسیج، عنوان کرد: از اصحاب رسانه توقع داریم که عملکرد و فعالیت‌های بسیج را منعکس کنید کمااینکه هفته بسیج فرصت مغتنمی است برای افرادی‌که تریبونی در دست دارند که به عملکرد سپاه بپردازند.
پازدار با بیان این‌که برنامه‌های هفته بسیج در دو بخش تقسیم شده‌اند یک بخش متمرکز در مرکز استان است و یک بخش در شهرستان‌هاست، اضافه کرد: نشست صمیمی نخبگان بسیج با حضور فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به‌منظور هم‌اندیشی برای اعتلای بسیج و مأموریت‌های بسیج که سه‌شنبه، 29 آبان‌ماه برگزار می‌شود، از هر قشر پنج نفر حضور دارند و نظرات و پیشنهادات خود را بدون تعارف بیان می‌کنند که قطعاً تأثیرگذار هستند.
وی با بیان این‌که اجتماع بزرگ بسیجیان در سراسر استان پنجم آذرماه برگزار می‌شود، گفت: در همه شهرها و در مرکز استان در سوم آذرماه در حسینیه عاشقان ثارالله اجتماع دو هزار نفری بسیجیان را داریم.
پازدار افزود: دیدار فرماندهان، مسئولین بسیج و جمعی از بسیجیان با نماینده ولی‌فقیه یکی از برنامه‌های ماست، که کاری ارزشمند و به‌نوعی تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: همایش تجلیل از ورزشکاران بسیجی مقام‌آور استان در مسابقات المپیک و پاراالمپیک آسیایی را در دستور کار داریم، این مراسم 29 آبان ماه، ساعت 15 الی 17 در سالن جلسات پادگان امام حسین(ع) برگزار خواهد شد.
وی افزود: همایش «شکوه هجرت» و تجلیل از جهادگران عرصه خدمات‌رسانی را داریم که هرساله انجام م‌ شود، عطرافشانی قبور مطهر شهدا پنج‌شنبه ساعت 7 الی 9 صبح برگزار می‌شود، به این‌صورت که از پادگان امام حسین(ع) به‌عنوان قدمگاه شهدا آغاز شده و به‌صورت پیاده‌روی به گلزار شهدا ختم می‌شود.
پازدار با اشاره به حضور بسیجیان و پاسداران در نماز جمعه در سراسر استان، اظهارکرد: به همین مناسبت فرماندهان سپاه در استان و شهرستان‌ها سخنران قبل از خطبه‌ها خواهند بود.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به برگزاری همایش تجلیل از خادمین بسیج اشاره کرد و ادامه داد: جشنواره علم و فناوری به‌منظور معرفی مبتکرین و مخترعین بسیجی و برنامه‌های متنوع ورزشی ازجمله قوی‌ترین مردان بسیجی نیز در دستور کار قرار دارد که در سطح استان برگزار می‌شود.
پازدار با بیان این‌که اردوهای فرهنگی و تربیتی برای جوانان و نوجوانان مناطق محروم سراسر استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این حوزه توانستیم طی سه سال گذشته بالای پنج هزار نفر را تحت‌عنوان زیارت اولی‌ها به اردوهای مشهد و قم اعزام کنیم و این‌کار را به‌ویژه در مناطق محروم استان ادامه می دهیم.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: تهیه جهیزیه برای خانواده‌های بی‌بضاعت در دستور کار قرار دارد همچنین برگزاری کارگاه‌های آسیب‌های اجتماعی، همایش دانشجو و طلبه در سراسر استان، یادواره شهدای محلات، اعزام تیم‌‎های امدادی و درمانی به مناطق محروم، نشست مشترک ائمه جماعات و هیئت‌امناء و فرماندهان پایگاه مقاومت و روایت‌گری چهل سال افتخار در چهل سالگی انقلاب را در دستور کار داریم.
انتهای پیام

captcha