طعم شیرین دین را به جامعه بچشانیم
کد خبر: 3765351
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

طعم شیرین دین را به جامعه بچشانیم

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امروز جامعه ما دچار آسیب‌های اجتماعی است و باید بنیان خانواده توسط تفکر دین‌مدارانه تقویت شود و طعم شیرین دین را به جامعه بچشانیم.

طعم شیرین دین را به جامعه بچشانیم

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی امروز، 28 آبان درهمایش بزرگ بشیر رحمت و نشست هم اندیشی علمای شیعه و اهل سنت خراسان جنوبی، گفت:  دشمنان به صورت شبانه روزی هجمه‌های فرهنگی و اعتقادی خود را ادامه می‌دهند و می‌خواهند قطار انقلاب را متوقف کنند، چرا که آن‌ها هیچ اعتقاد و باور دیگری ندارند.

وی با اشاره به اینکه امروز باید بنیان خانواده توسط تفکر دین مدارانه تقویت شود، افزود: مواد مخدر امروز در جامعه ما بیداد می‌کند و بدحجابی‌ها باعث فروپاشی بنیان خانواده‌ها می‌شود، لذا علما باید در این خصوص روشن گری کنند.

وی افزود: دشمن بنیان خانواده و اعتقادات باورهای جوانان را هدف قرار داده است و باید تلاش کرد بصیرت‌افزایی کنیم و طعم شیرین دین را به جامعه بچشانیم.

وی ادامه داد: حملات دشمنان را شاهد هستیم و رهبر معظم انقلاب بارها نیز بر هجمه‌های فرهنگی و ناتوهای فرهنگی و شبیخون فرهنگی هشدار دادند.

روح و روان، اندیشه، فکر و اعتقادات مردم برخلاف جسم انسان، نیاز به طبیب روح دارد از این رو مسؤولیت علمای دین در این بخش سنگین است و همه ما باید تلاش مجاهدانه و جهادگرانه انجام دهیم.

انتهای پیام

captcha