عضویت ۵۰ درصدی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در اقشار مختلف بسیج
کد خبر: 3765354
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

عضویت ۵۰ درصدی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در اقشار مختلف بسیج

گروه اجتماعی ـ‌ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۵۰ درصد مردم این استان عضو اقشار مختلف بسیج هستند، گفت: اما ما معتقدیم ۱۰۰ درصد مردم این دیار بسیجی هستند، زیرا دغدغه نظام و انقلاب را دارند.

عضویت 50 درصدی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در اقشار مختلف بسیج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز، 28 آبان‌ماه در نشست خبری، اظهار کرد: از روز اول پیروزی انقلاب با تدابیر حکیمانه حضرت امام(ره) نهادهایی از جمله بسیج مستضعفین در کشور تشکیل شد.
وی با اشاره به ایده صدور تفکر دینی و بسیجی انقلاب اسلامی توسط امام(ره)، افزود: امروزه این تفکر، نظام استکباری را به انفعال برده و ندای انقلاب را در آمریکای لاتین طنین‌انداز کرده است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: شکی نیست اگر به جای ایران اسلامی دشمن برنامه‌های خود از جمله تحریم‌ها را در کشوری دیگر اجرا می‌کرد، الان ساقط شده بود.
خرمدل با اشاره به پوشش سازمان یافته ۵۰ درصد جمعیت استان در قالب بسیج، بیان کرد: امروز نزدیک به ۵۰ درصد جمعیت استان به شکل سازمان یافته عضو اقشار مختلف بسیج هستند و ما با افتخار می‌گوییم که ۱۰۰ درصد جمعیت این استان بسیجی است.
وی با اشاره به اجرای ۱۶۶۳ ‌پروژه در حوزه بسیج از هزینه کرد ۲۵ میلیارد تومان در این حوزه خبر داد و تصریح کرد: پوشش خدمات عمرانی ۵ ‌روستا نیز به شکل ویژه عملیاتی شده است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اعزام تیم‌های پزشکی و جهادگران به مناطق محروم، جشن ولادت نبی مکرم و امام صادق(ص)، پخش فیلم‌های جشنواره انقلاب، تجمع بزرگ شکوه، مقاومت و پایداری در تمامی شهرستان‌ها، افتتاح 16 پروژه عمرانی، عطر‌افشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا، اعزام کاروان راهیان نور و نشست‌های بصیرت‌افزایی و روشنگری را از جمله برنامه‌های در دست اقدام هفته بسیج اعلام کرد.
انتهای پیام

captcha