احداث ۳۱ مجتمع آموزشی خیرساز ویژه دانش‌آموزان بی‌بضاعت در کشور
کد خبر: 3765355
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

احداث ۳۱ مجتمع آموزشی خیرساز ویژه دانش‌آموزان بی‌بضاعت در کشور

گروه اجتماعی - رئیس هیئت مدیره بنیاد خیریه فرهنگی و آموزشی صدر هاشمی‌نژاد گفت: بنیاد خیریه آموزشی و فرهنگی صدرهاشمی‌نژاد ۳۱ مجتمع آموزشی ویژه دانش‌آموزان بی‌بضاعت و باهوش کشور احداث می‌کند.

احداث 31 مجتمع‌ آموزشی خیرساز ویژه دانش‌آموزان بی‌بضاعت در  کشور

به گزارش ایکنا از کردستان، سیدمحمد صدرهاشمی نژاد، - رئیس هیات مدیره بنیاد خیریه فرهنگی و آموزشی صدرهاشمی نژاد امروز، 28 آبان ماه در مراسم نمادین آغاز احداث مجتمع آموزشی فرهنگی هاشمی نژاد که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در جوامعی که توسعه یافته هستند درگیری و تنش و مشکلات در آنها کمتر است.
وی افزود: ما به این باور رسیده‌ایم که اگر پیشرفت و توسعه در جامعه‌ای صورت گیرد بسیاری از کشمکش‌ها و معضلات هم در آن کاهش می‌یابد.
رئیس هیات مدیره بنیاد خیریه صدرهاشمی نژاد عنوان کرد: بنیاد خیریه آموزشی و فرهنگی صدرهاشمی‌نژاد بنا دارد در 31 استان کشور مجتمع‌های آموزشی را برای دانش آموزان بی بضاعت و باهوش احداث کند تا این دانش موزان در این مدارس آموزش‌های لازم را ببینند و مدیران آینده کشور شوند.
وی ادامه داد: اولین مجتمع آموزشی را در استان کرمان و دومین مجتمع را هم در استان فارس احداث کرده‌ایم و در شهر سنندج هم سومین پروژه آموزشی بنیاد خیریه هاشمی نژاد احداث خواهد شد.
صدرهاشمی نژاد اعلام کرد: در این مجتمع به صورت شبانه روزی به دانش آموزان دختر و پسر آموزش‌های تحصیلی داده شده و مسایل ورزشی، درمانی و... آنها نیز انجام خواهد شد.
وی در پایان یادآور شد: پس از اینکه 31 مجتمع آموزشی را در استان‌های کشور احداث کردیم اگر نیاز باشد در کشورهای همسایه همچون عراق، افغانستان و تاجیکستان و ... نیز فعالیت‌های عام المنفعه ما ادامه خواهد یافت.
لازم به ذکر است؛ مجتمع آموزشی فرهنگی صدر هاشمی نژاد به صورت دو مجتمع پسرانه و دخترانه در زمینی به مساحت 38 هزار متر مربع در سنندج احداث خواهد شد.
انتهای پیام

captcha