فعالیت کارگروه‎های ۱۳‌گانه برگزاری مراسم چهلمین سال انقلاب ‌در کشور
کد خبر: 3765356
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

فعالیت کارگروه‎های ۱۳‌گانه برگزاری مراسم چهلمین سال انقلاب ‌در کشور

گروه اجتماعی ـ رئیس ستاد مردمی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از تشکیل و فعالیت ۱۳ کارگروه در استان‎های مختلف به منظور بزرگداشت هرچه باشکوه‎تر چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خبر داد.

کارگروه‎های 13 گانه برگزاری چلمین سال انقلاب اسلامی فعال شده استبه گزارش ایکنا از قم، نصرت‌الله لطفی، رئیس ستاد مردمی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی امروز، 28 آبان‌ماه در جمع رسانه‎ها در قم گفت: دهه فجر امسال آغاز چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی است و امروز دشمن با هزاران ابزار اقتصادی و فرهنگی و رسانه ای خود به دنبال خراب کردن شادی پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب است.

وی افزود: چهل سالگی دوران بلوغ است و به همین دلیل دشمنان سعی دارند که با راهکارهای مختلف جلوی پیشرفت‌های ما را بگیرند؛ در این سال باید ‌مقابل توطئه‌های دشمنان قد علم کنیم زیرا آن ها امسال مردم ما را به شکل مستقیم مورد هدف قرارداده اند.

رئیس ستاد مردمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: در این سال تمام مجموعه‌های کشور باید بسیج شوند و در ارایه خدمات نظام اسلامی به ارایه گزارش‌های دقیق بپردازند و هم چهره دشمنان را به آنها بشناسانند؛ مردم ما همیشه دین خود را به انقلاب ایفا کرده‌اند که نمونه بارز آن راهپیمایی عظیم 13 آبان بود.

وی گفت: رسانه‌های کشور به خصوص رسانه‌های فرهنگی نباید اجازه شیوع سیاه‌نمایی‌ها را بدهند؛ امروزه خطوطی در زمینه ارائه چهره سیاه از خدمتگزاران کشور ارائه می‌شود که به هیچ عنوان با واقعیات سنخیت ندارد؛ نباید در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بدگمانی را در مردم تقویت کنیم.

لطفی یادآور شد: به منظور برگزاری هرچه بهتر این مراسم 13 کارگروه در هر استان ایجاد شد که هر کارگره خروجی‌های خود را از طریق جلسات مختلف ارائه می‌کنند؛ به عنوان مثال کارگروه رسانه و فضای مجازی نیز با صداوسیمای استان است که خوشبختانه این کارگروه در قم بسیار فعال بوده است.

وی گفت: باید بپذیریم که 80 درصد جمعیت امروز کشور انقلاب را درک نکرده‌اند؛ 50 درصد حتی دوران دفاع مقدس را هم درک نکرده‌اند و به همین جهت باید فعالیت‌های بیشتری در عرصه رسانه‌ای و فرهنگی انجام شود.

انتهای پیام

captcha