یادواره «همکلاسی آسمانی» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3765357
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

یادواره «همکلاسی آسمانی» در یزد برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد از برگزاری بیست و چهارمین یادواره شهدای دانش‌آموز با عنوان «همکلاسی آسمانی» در این استان خبر داد.

فراخوان شعار بیست و چهارمین یادواره همکلاسی آسمانی در یزد منتشر شد.

حسین میرشریف، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از برگزاری بیست و چهارمین یادواره شهدای دانش آموز و مسئولان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با عنوان «همکلاسی آسمانی» در این استان خبر داد و اظهار کرد: این یادوراه ویژه دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به انتشار فراخوان شعار این یادواره گفت: دانش آموزان می توانند شعارهای خود را حول محورهای یادآوری ویژگی شهدای دانش آموز، الگوی مناسب برای دانش آموز طراز انقلاب اسلامی، تکلیف ما در عصر حاضر و چکونه ادامه دادن راه شهدا و بیانگر روحیات جوان مومن انقلابی انتخاب کنند .
میرشریف ادامه داد: علاقه‌مندان می توانند جهت شرکت در این فراخوان شعارهای خود را به همراه مشخصات و شماره تماس از طریق پیام رسان های سروش و ایتا به شماره 09357749569 ارسال کنند.
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد آخرین مهلت ارسال شعارها را تا 30 آبان ماه 97 اعلام کرد و افزود: به بهترین و زیباترین شعار کمک هزینه سفر به مشهدمقدس اهدا خواهد شد.
میرشریف ادامه داد: شرکت کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 36264480 تماس حاصل فرمایند.
یادآور می شود این یادواره 23 اسفندماه سال جاری در محل دفتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد واقع در خیابان دهم فروردین، کوچه حنا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha