اجرای فاز دوم طرح ملی «بشارت ۱۴۵۲» در همدان
کد خبر: 3765404
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۹

اجرای فاز دوم طرح ملی «بشارت ۱۴۵۲» در همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان از آغاز فاز دوم طرح ملی حفظ قرآن کریم با عنوان «بشارت ۱۴۵۲» در همدان خبر داد.

آغاز اجرای فاز دوم طرح ملی «بشارت 1452» در همدان

مجتبی جمالی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: آغاز فاز دوم طرح ملی حفظ قرآن کریم با عنوان «بشارت ۱۴۵۲» با محوریت حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم از سوره «بینه» تا طارق از شنبه ۱۹ آبان ماه کلید خورد.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن بیان کرد:‌ این جمله راهبردی و کلیدی از مقام معظم رهبری در چند سال گذشته به عنوان راهبرد اصلی همه فعالان و دستگاه‌های قرآنی مد نظر قرار گرفته است.
جمالی با بیان اینکه طرح قرآنی 1452 با محوریت حفظ جزء 30 قرآن کریم در سه فاز اجرا می‌شود اضافه کرد: فاز نخست این طرح در تابستان سال جاری با محوریت سوره «ناس» تا «زلزال» انجام گرفت.
رئیس اداره امور قرآنی استان ادامه داد: فاز دوم این طرح با محوریت حفظ سوره «طارق» تا «البینه» در پاییز سال جاری و فاز سوم این طرح با حفظ سوره‌های «نبأ» تا «البروج» ویژه فصل زمستان برگزار خواهد شد.
جمالی با بیان اینکه آزمون نهایی طرح قرآنی 1452 اسفند ماه سال جاری به صورت حضوری برگزار خواهد شد گفت: علاقمندان جهت ثبت نام در این طرح می‌توانند با مراجعه به سایت www.beshaarat.ir مراجعه کرده و با دانلود و نصب اپلیکشین بشارت بروی گوشی خود در این طرح شرکت کنند.
رئیس اداره امور قرآنی استان بیان کرد: طرح ملی حفظ قرآن کریم «بشارت 1452» در هر محله با 11452 جایزه نفیس همراه است. 

انتهای پیام

captcha